به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۳۸۰۱۵۹

هرکسی این «اغتشاشات» را اعتراض بخواند، «اغتشاشِ» دیگری است

هرکسی این «اغتشاشات» را اعتراض بخواند، «اغتشاشِ» دیگری است
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران در «اجتماع علما و روحانیون که در حمایت از مرجعیت و پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی» برگزار شد، گفت: این جنگ سیاسی و اقتصادی بی‌سابقه نیست و از آغاز اسلام این جنگ ترکیبی علیه اسلام وجود داشته است و از تخریب پیغمبر (ص) شروع شده است.
به گزارش ایسنا،سید احمد خاتمی با اشاره به حضور گسترده طلاب در این تجمع و عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب بیان کرد: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه نشریه‌ای که این جنایت را مرتکب شده است چندی پیش به مقام شامخ نبی اکرم (ص) اهانت کرد، گفت: این نشریه مهم نیست اما آنچه مهم است حمایت دولت فرانسه از آن نشریه به بهانه آزادی بیان است، آزادی بیانی که هیچ کسی نمی‌تواند راجع به هولوکاست سخن بگوید.
وی اظهار کرد: اسم این را آزادی بیان می‌گذارند اما این دروغ است؛ به اسم آزادی بیان به پیامبر (ص) توهین می‌کنند، به رهبر ملتی اهانت می‌کنند که جانباز است، به رهبری اهانت می‌کنند که رزمنده قبل و بعد از انقلاب است، به رهبری اهانت می‌کنند که یکپارچه عشق به مردم است و راه امام (ره) را دنبال کرده و می‌کند.
خاتمی با اشاره به حوادث سه ماه اخیر گفت: اینها اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است؛ اما اینها به بهانه اعتراض اغتشاش کردند و هرکسی که این اغتشاشات را اعتراض بخواند، اغتشاشِ دیگری است.
 
برچسب ها: سیداحمد خاتمی

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۰:۵۳
آقا لطفا بفرمایید چطور اعتراض کنیم فقط یک نوع رو بفرما تا یاد بگیریم (414487)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۱:۲۷
چه کسانی سبب اغتشاش شدند ، چرا با آنها که مدیران ناتوان و نالایق هستند مبارزه نمی کنید (414492)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۱:۴۹
تعریف شما از اعتراض چیست؟
و تا حالا به چه اعتراضی پاسخ داده شده؟ (414496)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۲:۲۹
با اعتراض غیرسیاسی و صنفی و بسیار مدنی معلمان چطور رفتارشد؟!!با تجمع کشاورزان ، بازنشستگان و....‌چطور برخورد شد؟
اگر اعتراص آزاده چرا مجوز یک راهپیمایی به مردم نمی دهید؟ (414499)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۳:۳۰
ما از گرانی اعتراض نمی‌کنیم ما در مقابل تحریم آمریکا می ایستیم ما جوانا ن تحصیل کرد حقوق وبیکار چکار کنیم شما بفرمایید ما بمیریم (414508)
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۴:۱۷
هر چی حاج اقا بگه (414582)
دم خروس
United States
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۶:۰۷
چرا اینایی که اغتشاش میکنن یک بار شعار مرگ بر امریکا سر نمیدن که 40 ساله امریکا مردشمون رو تحریم کرده چرا خونشون به جوش نمیاد یعنی میترسن امریکا بهشون پاسپورت نده دیگه (414612)
وروجک
United States
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۰۱:۰۷
چطوره بگيم شورش که نه به شما بربخوره و نه به معترضين (414740)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها