به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۸۰۱۷۳

افشای‌ راز سلبریتی‌که شما را شگفت‌زده می‌کند

افشای‌ راز سلبریتی‌که شما را شگفت‌زده می‌کند
گروه فرهنگی: کیانو ریوز (Keanu Reeves) به خاطر تعهد به صنعت فیلم و سخاوتش مشهور است. در واقع، بخشندگی او در خانه و با خواهرانش که آنها را بسیار عزیز می‌داند، آغاز شد. و درست مانند فیلم ‌های جان ویک (John Wick)، که در آنها به طرفداران نشان می‌دهد که هیچ‌کس با خانواده‌اش درگیر نمی‌شود، این بازیگر در زندگی واقعی هم به‌طور باورنکردنی خود را وقف خانواده‌اش کرده است.
 
سال های اولیه زندگی کیانو ریوز
این بازیگر قبل از اینکه به برادر بزرگ و حامی که امروز هست تبدیل شود، دوران کودکی سختی را تجربه کرد. زمانی که تنها ۳ سال داشت، پدرش خانواده را ترک کرد و آخرین باری که کیانو ریوز او را دید، زمانی بود که تنها ۱۳ سال داشت. پس از آن اتفاق مادرش روابط زیادی داشت. والدین بیولوژیکی او تنها دو فرزند به نام های کیانو و کیم داشتند.
 
ریوز همچنین دو خواهر ناتنی دارد: کارینا، از رابطه مادرش، و اما، از همسر دیگر پدرش. و ستاره ماتریکس با وجود آنکه در دوران نوجوانی پدر داشتن را تجربه نکرد، به‌گونه‌ای بزرگ شد تا محافظ خانواده و برادر بزرگ مورد علاقه همه شود. علاوه بر این، او به طور باورنکردنی با مادرش صمیمی است و حتی در فیلم ها با خواهرانش همکاری کرده است.

کیانو ریوز حرفه‌اش را فدای بهبودی خواهرش کرد
در سال ۱۹۹۱، هنگامی که این بازیگر از لحاظ حرفه‌ای در دوران اوج خود بود، خواهر بیولوژیکی‌اش، کیم ریوز (Kim Reeves)، بیمار شد. در آن زمان او قرار بود در دنباله های فیلم پرفروش ماتریکس (The Matrix) بازی کند، اما با اولویت دادن به سلامت خواهرش، تصمیم گرفت فیلمبرداری را به حالت تعلیق درآورد. این ستاره که خیلی زود به شهرت رسیده بود، در آن زمان خانه‌اش را فروخت تا به خواهرش نزدیک باشد و مراقبت های لازم از جمله تمیز کردن خانه و آماده کردن وعده های غذایی برای او را انجام دهد.

کیم خواهر کیانو ریوز و بهترین دوست اوست
کیانو ریوز این مسئولیت را به عهده گرفت که در مسیر بهبودی خواهرش در کنار او باشد. او در واقع به مدت ۱۰ سال در درمان او کمک کرد. یکی از دوستان خانوادگی به یاد می‌آورد که کیانو هر روز برای ملاقات کیم به بیمارستان می‌رفت و دستش را می‌گرفت. توضیح این بازیگر برای کارش ساده بود: «او همیشه در کنار من بود. من هم همیشه برای کمک و حمایت از او حاضر خواهم بود.»کیم ریوز برادرش را «شاهزاده‌ خودش» توصیف می‌کند و می‌گوید: «او به هر کلمه و هر ویرگول بعد از هر کلمه‌ای که می‌گویی گوش می‌دهد». این روزها، کیم ریوز بهبود یافته و در وضعیت سلامتی خوبی به سر می‌برد. او در سال ۲۰۰۲ در رنگ آب (The Color of Water) نویسندگی و بازیگری کرد و بنا بر گزارش‌ها در رم زندگی می‌کند.
 

کیانو ریوز از خواهر ناتنی‌اش، کارینا هم حمایت می‌کند
کارینا میلر (Karina Miller) خواهر کیانو ریوز از ازدواج سوم مادرش با رابرت میلر، مروج موسیقی راک است. او تهیه کننده و بازیگری است که برای فیلم تا استخوان (To The Bone) محصول سال ۲۰۱۷ که در آن کیانو ریوز در کنار لیلی کالینز بازی می‌کند، شناخته شده است.علاوه بر این، ریوز و میلر چندین بار با هم روی فرش قرمز دیده شده‌اند. ریوز با پیوستن به خواهرش در لس آنجلس برای نمایش Semper Fi در سال ۲۰۱۹ از خواهرش که تهیه کننده این فیلم بود حمایت کرد.

ریوز در حالی که درباره میلر و دستاوردهای سینمایی اش صحبت می‌کند بسیار راضی و خوشحال است، کار او را تحسین می‌کند و از این می‌گوید که چقدر به کاری که او انجام می‌دهد افتخار می‌کند. علاوه بر این، میلر فاش کرده که برادرش در صنعت فیلم بسیار از او حمایت کرده و می‌گوید: «او همیشه از من و کارهایی که انجام می‌دهم حمایت می‌کند. من حقیقتا همیشه قدردان او هستم.»
مرجع : روزیاتو
برچسب ها: کیانو ریوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها