به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۸۰۲۲۶

به جای تدریس زبان چینی به فکر نان شب معلم‌ها باشید

به جای تدریس زبان چینی به فکر نان شب معلم‌ها باشید
گروه سیاسی: روزنامه همدلی از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تدریس زبان چینی در مدارس از سال ۱۴۰۳ خطاب به یوسف نوری به کنایه گفته: به جای این کارها به فکر تامین نان شب معلم‌ها، دیوارهای ترک‌خورده و سقف‌‌های نمور مدارس باشید.
به گزارش همدلی، وزیر آموزش و پرورش اخیر گفته است که از سال ۱۴۰۳ چند زبان ازجمله آلمانی و چینی به عنوان دروس اختیاری به درس‌های مدارس کشور اضافه خواهد شد. به نظر می رسد که این وزیر تازه‌کار نیاز به چند توصیه دارد. آقای وزیر! بی‌زحمت قبل از فراهم آوردنِ ساز وکارِ لازم برای پیاده کردنِ این «پروژه» پرحرف‌وحدیث، به فکر تامین نان شبِ معلّم‌هایِ شاغل و بازنشسته بی‌پناه باشید و وضعیّتِ رقّت‌بار هزاران کلاس درس بادیوارهای خشتی تَرَک خورده، سقف های نمُور و مدرسههای کَپَری در جای جایِ کشور را در یابید!
در ادامه این مطلب یادآوری شده است: و امّا از منظر افکار عمومی اعلام این خبر از زبان آن‌جناب در جایگاهِ عالی‌ترین مقام مسئول آموزش و پرورشِ کشور آن هم در چنین بُرهه‌ی حسّاس زمانی بیشتر به طنزی گزنده با پیامِ «دست‌خوش» به رفقای چینی برای حمایت از موضعِ روشن، قاطع و بی‌قید وشرط‌شان ‌از ادّعای واهی اعراب حاشیه خلیج فارس مبنی برمالکیّت جزابر سه‌گانه تنب بزرگ، کوچک و ابوموسی در سفررسمی چندی پیشِ «دِنگ شِیائو پینگ» رهبرِ چین کمونیست به عربستان می‌مانَد و بس!

 

۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۰
سواره چه خبر داره از پیاده!!؟ (414564)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۶:۳۳
زبان ونزویلایی هم پیشنهاد خوبی هست یا کره ای البته از نوع شمالی (414613)
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۶:۵۰
فعلا دور دور اصولگراهای تندرو که شیفته غرب ستیزی هستند شده
عاشقان چکمه روس
چیم چام چون چین
کاسترو کوبا
چاوز ونزویلا
کیم کره شمالی (414662)
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۶:۴۸
من معلم با ۲۷سال خدمت هیچ رضایتی از معیشت منزلت فعلی و وضعیت مدرسه ام که دولتی و در حاشیه شهر مشهد است ندارم
رتبه بندی اولش که مطرح شد و قرار بود پیوند آ.پ و وزارت علوم شود خوب بود در مجلس ابتر تصویب شد و در اجرا توسط دولت جنین سقط شده و ناقص شد!!!! (414661)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۷:۲۶
شعار
شعار شرق

عشق خودشون وبچه ها
غرب

حال آدم به هم میخوره ازاین
همه تناقض (414709)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها