به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۸۰۲۷۴

«پارو» در گرداب نقل و انتقالاتی صنعت نفت آبادان

«پارو» در گرداب نقل و انتقالاتی صنعت نفت آبادان
گروه ورزشی: برزیلی‌های فوتبال ایران با وجود تحمیل هزینه گزاف سفر مهاجم خارجی، نمی‌توانند با او عقد قرارداد کنند!به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان در فصل بیست و دوم لیگ برتر بارها در کادر فنی دچار تغییرات شده است. اما ادسون تاوارس بارها اشاره کرده که در بخش مهاجم با مشکل روبرو است. او بعد از بازی ذوب آهن گفت وقتی تخم مرغ نمی‌توانید نیمرو درست کنید. 

 بعد از بازی استقلال هم مشخص شد که تاوارس اعتقادی به عماد میرجوان ندارد  چرا که وی را در لیست هجده نفره خود هم قرار نداد و به احتمال زیاد در روزهای اخیر شاهد فسخ قرارداد این بازیکن باشیم.بعید نیست که به زودی قرارداد این بازیکن و صنعت نفت به طور توافقی فسخ شود. از طرف دیگر سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان از جذب مهاجم کروات خبر داد.  مارکو سیمیچ اگر چه مورد تایید کادرفنی زردپوشان قرار گرفت اما به دلیل قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون، نمی‌تواند با این تیم عقد قرارداد کند.نکته تلخ اینکه مهاجم کروات در شرایط سخت اقتصادی و نوسانات ارزی به ایران سفر کرد اما عملاً هزینه نفتی‌ها با این شرایط هدر رفته است.

بدتر آنکه سباستین پیریز، مدافع اروگوئه‌ای هم با دلیل مشابه سیمیچ نمی‌تواند مجوز بازی دریافت کند. جلیل مزهر، هافبک عراقی که به تازگی با این باشگاه قرارداد بسته هم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌تواند فعلاً به میدان برود. 
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها