به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۸۰۷۱۸

آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟

آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟
گروه اقتصادی:بیت کوین توانست که قیمت خود را بالای محدوده ۱۶۸۰۰ دلاری حفظ نماید. بیت کوین پس از تشکیل کندل بالای سطح ۱۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته، روند افزایش قیمت خود را سرعت بخشید.
به گزارش بازار، قیمت بیت کوین بالاتر رفت و از ۱۷۲۵۹ دلار گذشت. پیش از آن که فروشندگان دست بالا را بگیرند، این ارز حتی به قیمت ۱۷۳۹۱ دلار نیز رسید. پس از آن، قیمت کمی اصلاح شد و به زیر ۱۷۲۵۰ دلار رسید. قیمت بیت کوین در حال حاضر در نزدیکی سطح ۵۰ درصدی اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده بین کف ۱۶۹۱۱ تا قله ۱۷۳۹۱ دلار) است.

افزون بر این، خط روندی صعودی با حمایتی در نزدیکی ۱۶۸۸۰ دلار در نمودار یک ساعته بیت کوین در حال شکل‌گیری است.

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که در صورت تداوم بازار گاوی، مقاومت‌های بر سر راه قیمت به ترتیب در محدوده‌های ۱۷۲۸۰ و ۱۷۴۰۰ دلاری قرار دارند. در صورت گذر از این دو قیمت و تشکیل کندل بالای سطح روانی ۱۷۵۰۰ دلار، هدف ۱۸۰۰۰ دلاری نیز ممکن است خارج از دسترس نباشد.

در سوی مقابل اگر قیمت بیت کوین نتواند از ۱۷۳۰۰ دلار به راحتی بگذرد، اصلاح قیمت می‌تواند ادامه یابد. سطح حمایت نخست در سمت نزولی نزدیک به ۱۷۱۵۰ دلار است.حمایت اصلی بعدی در ۱۷۰۸۰ دلار واقع است. این قیمت نزدیک به سطح ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی بازگشتی است. حمایت کلیدی تازه‌ای هم‌اکنون در حال شکل‌گیری در ۱۷۰۰۰ دلار و نزدیک به خط روند یاد شده است. شکست این حمایت به معنی نزول مجدد قیمت به ۱۶۵۰۰ دلار و آزمون مجدد این سطح خواهد بود.اندیکاتور MACD بیت کوین هم‌اکنون در حال کاهش شتاب خود در ناحیه گاوی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها