به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۸۰۷۴۴

تولد دوباره عالیشاه در 31 سالگی

تولد دوباره عالیشاه در 31 سالگی
گروه ورزشی: تیم پرسپولیس در حالی مقابل ون پارس به پیروزی در ضربات پنالتی رسید که در نیمه اول از این تیم عقب افتاد و همین موضوع باعث شد تا بین دو نیمه امید عالیشاه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
عالیشاه که در روز تولد 31 سالگی وارد زمین شده بود، در این بازی چهار شوت زد و روی چهار موقعیت پرسپولیس هم اثر گذاشت اما شاید حرکت درخشان عالیشاه در نیمه دوم وقت های اضافه بود که با یک استارت و عبور از مدافع ون پارس، زمینه دومین پنالتی را فراهم کرد.
او پاس مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی را گرفت و پس از دریبل بازیکن حریف او را وادار به خطا کرد تا یک پنالتی برای تیمش بگیرد؛ پنالتی‌ای که البته میلاد سرلک از دست داد.

1790329
نکته جالب اینکه امید عالیشاه ده سال پیش به پرسپولیس آمد و حالا قدیمی‌ترین بازیکن این تیم است اما در عین حال تازه شمع سی و یک سالگی را فوت کرد تا همچنان آینده طولانی در فوتبال را پیش روی خود ببیند؛ بازیکنی که این فصل موثر و کارا بوده و شاید حضورش در سرخپوشان را همچنان تمدید کند.
عالیشاه بازیکنی است که با سرعت بالا و تکنیک مناسب، یکی از خطرناکترین بازیکنان پرسپولیس است و البته افتهای گاه و بیگاهی را هم تجربه کرده اما در مجموع مهره مناسبی برای خط هافبک پرسپولیس بوده است.
برچسب ها: امید عالیشاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها