به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۸۰۹۱۸

این افراد مشهور ازکراش‌هایشان جواب رَد شنیدند

این افراد مشهور ازکراش‌هایشان جواب رَد شنیدند
گروه فرهنگی: تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که سلبریتی‌های مشهور سینما و موسیقی روی چه کسانی کراش دارند؟ این مقاله البته دقیقا درباره این موضوع نیست. در این مقاله قرار است ببینیم درخواستِ برخی از مشهورترین آدم‌های کره زمین از طرف چه کسانی با پاسخ منفی روبرو شده است و دلیل این پاسخ منفی چه بوده است.
 
جاستین بیبِر و درخواست از ریحانا
حالا که تقریبا هشت سال از آن روز می‌گذرد هم ریحانا و هم بیبر جزء چهره‌هایی در دنیای موسیقی به حساب می‌ایند که افراد مشهور و غیر مشهور زیادی در سراسر دنیا آرزوی ارتباط با آن‌ها را دارند اما در سال 2015 شرایط اندکی متفاوت بود.ظاهرا جاستین بیبر در سال 2015 ضمن ابراز علاقه‌اش به او، تلاش می‌کند تا شماره ریحانا را از او بگیرد اما با پاسخ منفی ریحانا روبرو می‌شود. بیبر داستان را این‌گونه تعریف می‌کند:"من از او درخواست کردم که با هم بیرون برویم و راستش این داستان اصلا خوب پیش نرفت. ریحانا طوری به من نگاه کرد که می‌توانستی دلیلش را از چهره‌اش بخوانی. از نظر او من زیادی بچه بودم."
در آن زمان جاستین بیبر 21 ساله و ریحانا 27 ساله بود.
 

نایل هوران و درخواست از کیتی پِری
این عضو سابقِ گروه مشهور One Direction هم ظاهرا در راه به دست آوردن دلِ کیتی پری تمام تلاشش را به کار برده و از قضا دقیقا به همان دلیلی دست رد به سینه‌اش خورده که ریحانا درخواست بیبر را رد کرده بود.
کیتی پری درباره این ماجرا می‌گوید:"به خاطر همکار بودن، من هوران را در کنسرت‌ها و مراسم زیادی می‌دیدم و او همیشه سعی می‌کرد تا شماره من  را به دست بیاورد و یا من را به رستوران دعوت کند. در نهایت یک روز حقیقت را به او گفتم و توضیح دادم که او برای من زیادی جوان است. یادم هست به او گفتم :بیخیال من می‌توانستم پرستارِ تو در کودکی باشم و ما هیچ‌وقت با هم قرار نخواهیم گذاشت چون عملا من جای مادرت هستم."
نایل هوران، خواننده و ترانه‌نویسِ ایرلندی در حال حاضر 29 ساله است و کیتی پری در حال حاضر 38 سال دارد.
 

دِرِیک و درخواست از نیکی میناژ
داستان دریک و نیکی میناژ و علاقه‌ای که دریک به این رپرِ ترینیدادی دارد ظاهرا مانند داستان‌های عاشقانه برای دریک، عشق در اولین نگاه بوده است و البته ماجرایی کاملا متفاوت برای نیکی.دریک که در سال‌های گذشته علاوه بر موفقیت در بازار موسیقی، موفق شده روز به روز به تعداد طرفدارانش هم بیفزاید داستان را این‌گونه تعریف می‌کند:"من سال‌ها پیش نیکی را برای اولین بار دیدم و راستش در نگاه اول عاشقش شدم. حقیقت این است که در تمام این سال‌ها من به معنی واقعی کلمه روی نیکی کراش داشتم و از ته قلبم عاشقش بودم اما متاسفانه نیکی همیشه من را مانند برادر کوچکترش می‌بیند."

نیکول کیدمن و درخواست از جیمی فالن
احتمالا نیکول کیدمن آن‌قدر شناخته شده هست که نیازی به معرفی بیشتر نداشته باشد و جیمی فالن هم در سال‌های اخیر به واسطه شوهای شبانه‌اش به همراه افراد مشهور و اجرای مسط و کمدی‌اش به شهرت فراوانی دست یافته است.داستان رد شدنِ درخواستِ کیدمن از طرف فالن البته اندکی با مثال‌های دیگر متفاوت است. ظاهرا وقتی کیدمن احساساتش را به فالن ابراز می‌کند، این مجری مشهور آن‌قدر خودش را دست‌کم گرفته بوده که متوجه درخواست کیدمن نمی‌شود و به این ترتیب جیمی فالن ندانسته به در خواست یکی از مشهورترین بازیگران زنِ هالیوود جواب رد می‌دهد.
 

اِما واتسون و در خواست از تام فِلتون
اگر از طرفداران اما واتسون به حساب بیایید حتما در جریان کراش و علاقه شدید این بازیگر انگلیسی به هم‌بازی‌اش در سری فیلم‌های هری پاتر قرار دارید. اما واتسون در مصاحبه‌های گوناگونی از علاقه شدیدی که در آن زمان به تام فلتون داشته صحبت کرده است و ظاهرا هنوز پاسخ منفیِ فلتون باعث ناراحتی واتسون می‌شود.
اما واتسون داستان این عشقِ کودکانه را این‌گونه توضیح می‌دهد:"در آن زمان من بین 10 تا 12 سال سن داشتم و واقعا فکر می‌کردم عاشق تام هستم. مسئله این بود که او از علاقه من خبر داشت و با این وجود بارها با دوستان مشترکمان درباره اینکه نگاهش به من مانند یک خواهر کوچکتر است، صحبت می‌کرد. خوب یادم هست که این موضوع در آن زمان چقدر باعث ناراحتی‌ام می‌شد و راستش را بخواهید هنوز هم فکر کردن به آن ناراحتم می‌کند."

کریس راک و درخواست از ریحانا
از معرفی بیشتر ریحانا که بگذریم احتمالا بیشتر شما کریس راک را با داستان شوخی‌اش با همسر ویل اسمیت و البته سیلی خوردن از اسمیت به یاد می‌آورید. کریس راک که حالا تقریبا 57 ساله است بیشتر عمرش را به انجام استندآپ کمدی و البته بازیگری در فیلم‌های کمدی اختصاص داده و 23 سال از ریحانا بزرگتر است.
 
این کمدین آمریکایی داستان واکنش ریحانا به درخواستش را با همان لحن خنده‌دارش این‌گونه تعریف می‌کند:"اول باید بگویم همه‌چیز به بدترین شکل ممکن پیش رفت. ریحانا طوری به من نگاه کرد که انگار من را مانند یکی از عمه‌هایش می‌بیند. از نگاه ریحانا مشخص بود که اساسا من را به عنوان یک کاندید به حساب نمی‌آورد. در واقع ریحانا درخواست من را رد کرد نه به این دلیل که من را مانند دوستش می‌دید بلکه به این دلیل که من را مانند یکی از عموهایش می‌دید."
 

لئوناردو دی‌کاپریو و درخواست از کارا دِلوین
احتمالا پذیرش این نکته که پیشنهاد بسیاری از افراد مشهور حاضر در این مقاله هم از طرف دیگران رد شده برای برخی از شما سخت باشد. برای نمونه می‌توانید قبول کنید حتی لئوناردو دی‌کاپریو هم ممکن است با جواب منفی روبرو شود؟بتوانید یا نه دی‌کاپریو در جریان یک مهمانی پس از مراسم کن در سال 2013 به مدل مشهور بریتانیایی ابراز علاقه کرده و خیلی سریع با پاسخ منفی کارا دلوین روبرو شده است. درباره دلیل کارا برای پاسخ منفی‌اش اطلاعاتی در دست نیست اما ممکن است شهرت دی‌کاپریو در زمینه رابطه با دخترانی در محدوده خاصِ سنی در این پاسخ منفی تاثیرگذار بوده باشد. در آن زمان دی‌کاپریو 38 ساله  بود و کارا تنها 20 سال داشت.

جیمز فرانکو و درخواست از کریستن استوارت
داستان علاقه فرانکو به استوارت و البته پاسخ منفیِ بازیگرِ سری فیلم‌های Twilight به بیش از 10 سال قبل و سال 2012 باز می‌گردد. ظاهرا فرانکو که مدتی سعی بر مخفی نگاه داشتن علاقه‌اش به استوارت داشته در نهایت در سال 2012 و ملاقات این بازیگر در جشنواره فیلم تورنتو دلش را به دریا می‌زند و علاقه‌اش را به استوارت ابراز می‌کند. کریستن استوارت اما که ظاهرا حس کاملا متفاوتی به فرانکو داشته، درخواست او را نه یک بار بلکه دو بار رد می‌کند.

جنیفر لاو و درخواست از آدام لیواین
بر خلاف موارد قبلی، هم فاش شدن علاقه جنیفر لاو به آدام لیواین و هم پاسخ منفیِ گیتاریست و وکالیستِ گروه Maroon 5 به این درخواست در یک برنامه تلویزیونی اتفاق افتاده است.داستان از این قرار است که جنیفر لاو در یکی از برنامه‌های اِلِن دِجِنرس درباره علاقه شدیدش به آدام لیواین حرف می‌زند و ادامه می‌دهد:"من دو روز پیش جایی خواندم که آدام لیواین دوباره مجرد است و راستش دوست دارم به او بگویم که به نظرم ما زوج بی‌نقصی خواهیم شد." آدام لیواین البته هرچند که در کمال ادب از اظهار علاقه این بازیگر آمریکایی تشکر کرد اما پیشنهادِ اِلن مبنی بر ارتباط با جنیفر را مودبانه رد کرد.
مرجع : برترین‌ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها