کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دخترِ ستاره مطرح موسیقی جهان درگذشت

برترین‌ها , 23 دی 1401 ساعت 9:51


گروه فرهنگی:  لیزا ماری پریسلی تنها فرزند اسطوره موسیقی راک‌اند‌رول، الویس پریسلی، در سن ۵۴ سالگی و بر اثر آنچه حمله قلبی گزارش شده درگذشت.پریسیلیا پریسلی روز پنجشنبه - ۱۲ ژانویه - همزمان با تایید خبر مرگ دخترش گفت: «با قبلی آکنده از تاثر باید این خبر ویرانگر را اعلام کنم که دختر زیبای من، لیزا ماری، ما را ترک کرده است».لیزا ماری که همچون پدرش خواننده بود روز پنجشنبه در حالتی اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود. علت این وضعیت اضطراری ایست قلبی گزارش شده است.

مجله تی‌ام‌زی آمریکا که اخبار هنرمندان و ستاره‌ها را دنبال می‌کند در خبر خود نوشت لیزا ماری در حالی که بیهوش بوده از خانه خود در منطقه کالاباسس - حوالی مالیبو در حومه لس‌آنجلس - به بیمارستان منتقل شده است.مادر او - پریسیلیا پریسلی - در بیانیه خود گفته: «او قوی‌ترین، پرشورترین و دوست داشتنی‌ترین زنی بود که در تمام عمرم می‌شناختم».

مادر لیزا ماری درباره علت و نحوه مرگ دخترش چیزی نگفته اما از رسانه‌ها درخواست کرده به حریم خصوصی آنها در ایام سوگواری احترام بگذارند.یک منبع نزدیک به دختر الویس به مجله تی‌ام‌زی گفته لیزا ماری در حالتی که دچار ایست کامل قبلی شده بود پیدا شده و یکی از کسانی که او را دیده با تزریق آدرنالین تلاش کرده قلب او را احیاء کند.

لیزا ماری پریسلی در سال ۱۹۶۸ به دنیا آمده بود. او تصمیم گرفت پای جای پای پدرش (الویس) بگذارد و تا کنون ۳ آلبوم موسیقی منتشر کرده بود که صدها هزار از نسخه آن فروش رفته و بازخورد مثبت منتقدان هنری را هم برایش به همراه آورده بود.او همچنین به علت ازدواج با ستاره‌های سرشناسی چون مایکل جکسون و نیکلاس کیج، دنی کیو (موسیقیدان) و مایکل لاکوود (موسیقیدان) شهرت داشت و مورد توجه رسانه‌ها بود.

او سه فرزند به دنیا آورد. دخترش روکسی کیو هنرپیشه سینما است اما پسرش بنجامین کیو در سال ۲۰۲۰ خودکشی کرد.لیزا ماری پریسلی آخرین بار همین دو روز پیش در مراسم اهدای جوایز سینمایی گلدن گلوب در بورلی هیلز در انظار عمومی دیده شده بود.

او و مادرش (همسر سابق الویس) در این مراسم در حالی مورد توجه دوربین قرار گرفتند که برای اهدای جایزه بهترین بازیگر به آستین باتلر، هیجان‌زده و احساساتی شده بودند.آستین باتلر هم که در فیلم الویس نقش این اسطوره پاپ را ایفا کرده بود، هنگام دریافت جایزه گلدن گلوب از خانواده پریسلی برای کمک و حمایت در طور پروژه ساخت فیلمی که منجر به جایزه برای او شد، تشکر کرده بود


کد مطلب: 380922

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/380922/دختر-ستاره-مطرح-موسیقی-جهان-درگذشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir