به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۸۱۰۴۷

بیت کوین سد مقاومتی را شکست

بیت کوین سد مقاومتی را شکست
گروه اقتصادی: بیت کوین در ساعت ۲۱:۰۴ روز پنجشنبه به وقت گرینویچ با ۶ درصد افزایش به ۱۹۰۰۵ دلار رسید و ۱۰۷۵ دلار گران شد. بیت کوین، بزرگترین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده جهان، ۱۵.۲ درصد نسبت به پایین ترین سطح سال ۱۶۴۹۶ دلار در ۱ ژانویه افزایش یافته است.اتر، سکه متصل به شبکه بلاک چین اتریوم، روز پنجشنبه با ۳.۰۶ درصد افزایش به ۱۴۳۲.۸ دلار رسید و ۴۲.۶ دلار گران شد.

حتی اگر بیت کوین در نمودار ۴ ساعته همچنان در وضعیت صعودی قابل توجهی قرار دارد که به سمت بالا حرکت می کند و حرکت قیمت در کانال صعودی تایید می شود اما ظهور وایزمن، نوار واگرا نزولی اشاره مهمی به این دارد که یک اصلاح نزولی با هدف پیش بینی شده در سطح ۱۷۸۱۳.۹۹ رخ خواهد داد، اما تا زمانی که اصلاح نزولی از سطح ۱۷۵۲۲.۷۳ تجاوز نکند، بیت کوین همچنان پتانسیل افزایش مجدد را دارد.

پس از اینکه خدمات وب آمازون (AWS) با سازنده آن، Ava Labs برای ارائه زیرساخت‌های ارز دیجیتال از طریق AWS آمازون، قراردادی امضا کرد، قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.این افزایش قیمتی نشانه خوبی است که نشان می دهد سرمایه گذاران به بازار باز می گردند. ادول پاتل، مدیر عامل پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex به گجت ۳۶۰ گفت: با این حال، وقت آن است که احتیاط کنیم و فقط به سمت میانگین هزینه دلار حرکت کنیم.

کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹۵ درصد رشد کرد. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که پس از هفته‌ها کاهش ارزش، ارزش جهانی بخش کریپتو به ۹۰۷.۲۳ میلیارد دلار رسیده است.این افزایش اخیر در قیمت‌های کریپتو به دلیل داده‌های تورم ماهانه آتی در ایالات متحده است، جایی که اقتصاددانان رشد ماه به ماه یا کاهش تورم منفی را پیش‌بینی می‌کنند، زیرا افزایش بی‌سابقه نرخ‌های فدرال رزرو در نهایت منجر به آرامش شده است. در قیمت ها پارث چاتورودی، سرپرست اکوسیستم رمزنگاری در صرافی رمزنگاری کوین سوئیچ، به گجت ۳۶۰ گفت که این منجر به افزایش شناوری در بین طبقات دارایی «ریسکی» شده است، و ارزش سهام نیز به شدت افزایش یافته است.

در همین حال، دسته ای از آلتکوین های محبوب در روز جمعه ضرر کردند.به عنوان مثال، اتر با کاهش ۰.۲۸ درصدی باز شد. علیرغم افزایش جزئی، ETH توانست قیمت افزایش یافته خود را حفظ کند. در زمان نگارش این مقاله، ارزش اتریوم ۱۴۰۶ دلار است.استیبل کوین‌هایی مانند تتر، USD Coin، Ripple و Binance USD، ETH را در بخش زیان ده نمودار قیمت ارزهای دیجیتال دنبال کردند.لایت کوین، سولانا و چین لینک نیز امروز شاهد کاهش ارزش خود بودند.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها