به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۳۸۱۲۹۴

کلینیک زیبایی سعادت آباد چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

گروه سلامت: کلینیک زیبایی سعادت آباد خدمات مختلفی را در حوزه سلامت و جوانسازی پوست به زیباجویان ارائه می‌دهد.
کلینیک زیبایی سعادت آباد چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
با پیشرفت علم پزشکی و ورود تکنولوژی به این عرصه، تکنیک‌های جدیدی در ارتباط با زیباسازی و جوانسازی پوست معرفی شده است. برخی از این تکنیک‌ها هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارند؛ برخی دیگر از آن‌ها برای به تعویق انداختن روند پیری پوست انجام می‌شوند. کلینیک‌های زیبایی از جمله مراکز تخصصی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌ها خدمات مختلفی را در حوزه پوست و مو ارائه می‌دهند. با توجه به استقبال روز افزون افراد از این خدمات، این کلینک‌ها در سایر نقاط کشور و در شهرهای مختلف راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.
 در این مطلب سعی داریم در مورد کلینیک زیبایی سعادت آباد و خدماتی که در این کلینیک در اختیار زیباجویان قرار می‌گیرد، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا پایان همراه ما باشید.


کلینیک زیبایی سعادت اباد + گالری
 
لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی سعادت آباد
رویش موهای زائد در نواحی مختلف بدن بسیار آزاردهنده است. روش‌های معمول حذف موهای زائد (شیو کردن، اپیلاسیون و... ) موقتی هستند و عوارضی را به همراه دارند. یکی از روش‌های موثر برای کاهش دائمی موهای زائد لیزر است. در این تکنیک، نور لیزر به صورت متمرکز و کنترل شده به سطح پوست می‌تابد. این اشعه به صورت اختصاصی توسط فولیکول مو جذب می‌شود. این رخداد باعث آسیب به فولیکول مو شده و رویش مجدد مو را به طور کامل متوقف و یا به تعویق می‌اندازد. لیزر از این طریق باعث کاهش دائمی موهای زائد می‌شود. حضور به موقع در جلسات تعیین شده، باعث تاثیرگذاری بیشتر این تکنیک می‌شود.



مرکز لیزر شی لیزر یکی از مراکز خوب لیزر با دستگاه الکس کندلا است که توانسته رضایت بالای مخاطبان را داشته باشد. شما میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوره کامل تری دریافت کنید.
02126654500

مرکز لیزر مو سعادت اباد
تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد مختلف متفاوت است؛ آقایان برای حذف موهای زائد به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. همچنین با توجه به ناحیه مورد درمان، تعداد جلسات متفاوت خواهد بود اما معمولاً تعداد جلسات بین 6 تا 8 جلسه و با فواصل زمانی مشخص، برنامه ریزی می‌شود.

از چه دستگاه‌هایی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود؟
 اثرگذاری و کاهش عوارض این تکنیک تا حدود زیادی به نوع دستگاه و مهارت اپراتور بستگی دارد. از دستگاه‌های استانداردی که برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد:
1.    دستگاه الکس کندلا
این دستگاه، جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد است. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه بسیار پیشرفته است. این دستگاه برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند، بیشترین تاثیرگذاری را دارد.
2.    دستگاه الکس دایود
یکی از مناسب ترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد است. طول موج این دستگاه به گونه ای است که فقط توسط فولیکول مو جذب می‌شود و تاثیری روی لایه سطحی پوست (اپیدرم) ایجاد نمی کند. این دستگاه برای طیف وسیعی از پوست‌ها و افرادی که پوست تیره دارند، قابل کاربرد است.
در لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و توسط اپراتورهای مجرب صورت می‌گیرد و شما با خیال راحت می‌توانید از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد بهره مند شوید.
 
تزریق ژل، فیلر و بوتاکس

ژل و فیلر در واقع پروتئین‌هایی هستند که حضور آن‌ها باعث شادابی و جوانسازی پوست می‌شود. این ترکیبات معمولاً شامل کلاژن و هیالورونیک اسید هستند که به پوست تزریق می‌‌شوند. از دیگر کاربردهای تزریق ژل و فیلر می‌توان به حجیم سازی لب، گونه‌ها و زاویه سازی چانه اشاره کرد. تزریق بوتاکس یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد است. بوتاکس در واقع نوعی پروتئین است که باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. تزریق این ماده تحت نظارت پزشک متخصص برای رفع چین و چروک‌های پوست بسیار موثر است. از دیگر کاربردهای تزریق بوتاکس می‌توان به رفع خط اخم، تغییر حالت ابروها و... اشاره کرد.

مرکز تزریق ژل و فیلر در سعادت اباد
 
پاکسازی پوست از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد
گرد و غبار، بقایای لوازم آرایش، سلول‌های مرده پوست و... باعث ایجاد یک لایه سطحی روی پوست می‌شوند. تیره شدن رنگ پوست از جمله پیامدهای حضور این لایه روی پوست است. از طرف دیگر وجود جوش‌های سر سیاه روی پوست بسیار آزاردهنده است. در این گونه موارد پاکسازی پوست تا حدود زیادی می‌‌تواند کمک کننده باشد. پاکسازی پوست مزایای دیگر هم دارد که می‌توان به این موارد اشاره کرد:
●    جلوگیری از پیری زودرس پوست
●    شادابی پوست
●    رفع تیرگی پوست
●    رفع چربی اضافه پوست
●    کمک به افزایش جذب مواد مغذی توسط پوست
●    افزایش اکسیژن رسانی به پوست

جوانسازی پوست
به مرور زمان و با افزایش سن مقدار ترشح پروتئین‌هایی مانند کلاژن، کاهش پیدا می‌کند و منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. تکنیک‌های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارند که در کلینیک‌های زیبایی مختلف از جمله کلینیک زیبایی سعادت آباد در اختیار افراد قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی برخی از تکنیک‌های جوانسازی پوست می‌پردازیم.

هایفوتراپی
در این تکنیک امواج التراسونیک به پوست برخورد می‌کند. در اثر برخورد امواج به لایه‌های زیرین پوست کلاژن سازی تحریک می‌شود. کلاژن یا همان رشته‌های پروتئینی باعث سفت شدن پوست می‌شوند و جوانسازی پوست را به همراه دارند. از دیگر کاربردهای‌هایفوتراپی می‌توان به این موارد اشاره کرد:
●    رفع چین و چروک
●    رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت
●    رفع شل شدگی پوست در ناحیه گردن
●    لیفت گونه و ابرو

مزوتراپی
از دیگر تکنیک‌های موثر برای جوانسازی پوست می‌توان به مزوتراپی اشاره کرد. در این تکنیک مواد مغذی (پروتئین، ویتامین و...)، آنزیم، هورمون و... به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شوند و شادابی پوست را به همراه دارند. از فواید این تکنیک به رفع چین و چروک، رفع افتادگی پوست، رفع تیرگی پوست، از بین بردن جای جوش و آکنه، برطرف کردن لک‌های پوستی می‌توان اشاره کرد. البته از تکنیک مزوتراپی برای درمان ریزش مو نیز استفاده می‌شود. مواد مغذی از طریق سوزن به لایه‌های زیرین پوست سر تزریق می‌شوند. این کار باعث تقویت فولیکول مو و رویش مجدد موهای از دست رفته می‌شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها