به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۸۱۳۴۲

بازگشت ستاره کهنه‌کار به ترکیب پرسپولیس

بازگشت ستاره کهنه‌کار به ترکیب پرسپولیس
گروه ورزشی:امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن خواهد بود. امید عالیشاه که سال‌هاست شماره ۲ پرسپولیس را به تن دارد و با سابقه‌ترین بازیکن حال حاضر قرمزها به حساب می‌آید بعد از خداحافظی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول قرمزها معرفی شد.
 
امید در این فصل یکی از مهره‌های خوب یحیی گل‌محمدی بوده که به عنوان یک بازیکن سرعتی به خوبی در ترکیب پرسپولیس ایفای نقش کرده است ولی مثل فصول گذشته در دادن پاس گل خیلی موفق عمل نکرده است.با این حال عالیشاه همواره به عنوان یکی از بازیکنان در خدمت تیم شناخته می‌شود و هر زمانیکه کادرفنی پرسپولیس صلاح دانست، این بازیکن برای پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت. عالیشاه در ترکیب بدون مهاجم پرسپولیس در خط حمله حضور داشت اما مصدومیت او پیش از بازی با گل‌گهر سبب شد این بازیکن در دو بازی مقابل گل گهر و نساجی از ترکیب خارج شود.
 
پرسپولیس سعید صادقی را به علت مصدومیت در بازی جام حذفی مقابل ون پارس در اختیار نداشت و این اتفاق می‌توانست فرصتی برای عالیشاه باشد که به ترکیب برگردد و در خط هافبک نقش آفرینی کند.اتفاقی که البته با تصمیم گل محمدی نیفتاد و امید در نیمه دوم به میدان رفت. با این حال عالیشاه نمایش خوبی در این دیدار داشت و حتی در دقایق پایانی وقت‌های اضافه توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد ولی سرلک آن را خراب کرد.
 
پرسپولیس درحالی باید جمعه در اولین بازی از دور برگشت لیگ به مصاف ذوب آهن برود که در این دیدار سعید صادقی مصدوم و مهدی ترابی هم محروم است. به این ترتیب یحیی دو وینگر اصلی این فصلش را در اختیار نخواهد داشت. با توجه به غیبت ترابی و صادقی، حضور کاپیتان اول سرخ پوشان در این بازی قطعی است و امید کاپیتان قرمزها در بازی مقابل ذوب آهن خواهد بود.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: امید عالیشاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها