به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۸۱۵۱۴

تا دیر نشده تجدیدنظر اساسی شود

تا دیر نشده  تجدیدنظر اساسی شود
گروه سیاسی: روزنامه جمهوری اسلامی بر لزوم تجدید‌نظر اساسی در سیاست خارجی ایران تاکید کرده و هشدار داده اگر دیر شود با افزوده شدن مشکلات، کشور تاب تحمل نخواهد داشت.
به نوشته جمهوری اسلامی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که دیپلماسی خارجی ما ضعیف است. زیاده ‌روی در نزدیک شدن به چین و روسیه، کوتاهی در توجه به تحکیم روابط با همسایگان جنوبی، اصرار بر کوچک شمردن تحریم‌های ناشی از شکست خوردن برجام و بی‌اعتنائی به «اف‌ا‌ی‌تی‌اف» از جمله موارد ضعف سیاست کلان خارجی ما هستند. وقتی تمام تخم ‌مرغ‌ها را در سبد چین و روسیه می‌گذاریم، طبیعی است که آنها هرطور بخواهند با ما رفتار می‌کنند.
در ادامه این مطلب آمده است: ما باید در این سیاست بطور اساسی تجدید نظر کنیم تا بتوانیم مانع پیشرفت رژیم صهیونیستی در سیاست خائنانه نزدیک شدن به کشورهای عرب جنوب خلیج فارس شود. تعلل‌هائی که در زمینه حل موضوع برجام و پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف داشته‌ایم را نباید نادیده بگیریم. در این زمینه، پیروی از نقطه ‌نظر افراطیون که کشور را دچار مشکلات روزافزون تحریم کرده است، نباید ادامه پیدا کند. اگر تا دیر نشده، در سیاست‌های کلان خارجی تجدید نظر نشود، بر مشکلات افزوده خواهد شد، وضعیتی که کشور تاب تحمل آن را نخواهد داشت.
برچسب ها: سیاست خارجی

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۰۹:۳۶
دمت گرم خیلی عالی .حرف دل مردم (415444)
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۰:۲۵
چرا تمام‌تخم ها را گذاشتید تو سبد اونا مگا مردم جاهای دیگه فقیر ندارند تازه اونا کمونیس هستن و بعد چرا تجدید نظر نمی کنید اینکارها را کی باید انجام بدهد مردم و یا دولت (415602)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها