کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان راه ۲ سارق حرفه‌ای در جوادیه تهران

26 دی 1401 ساعت 11:30


گروه حوادث: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در محله جوادیه تهران خبر داد که به ۵ فقره سرقت موتور و ۱۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرده‌اند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیرهوشنگ امیری» در تشریح جزئیات این خبر گفت:«در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محدوده محله "جوادیه "به روش موبایل قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۷  جوادیه این پلیس بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.»

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی های انتظامی ساعت تردد و مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند، افزود:«ماموران حین گشت زنی در  محله جوادیه، موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات اعلامی را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی بودند و در یک لحظه با غفلت شهروند گوشی تلفن وی را سرقت کرده و متواری شدند. در این لحظه ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و منسجم و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.»

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: «متهمان ۲۵ و ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در تهران و ۱۰ سرقت مشابه معترف شدند. همچنین  تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند و مشخص شد موتورسیکلتی که متهمان با آن اقدام به سرقت می‌کردند نیز دارای سابقه سرقت بوده است. همچنین متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت نیز اعتراف کردند.»سرهنگ امیری با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان در پایان خاطرنشان کرد:«متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.»


کد مطلب: 381585

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/381585/پایان-راه-۲-سارق-حرفه-ای-جوادیه-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir