به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۸۲۱۹۴

خاطره پامپئو از دیدار محرمانه‌اش با اون

خاطره پامپئو از دیدار محرمانه‌اش با  اون
گروه بین الملل: وزیر خارجه وقت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در کتاب جدید خاطراتش نوشت که دیدار محرمانه‌اش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ۲۰۱۸ با شوخی درباره ترور آغاز شد.
 مایک پامپئو،  نوشت: کیم جونگ اون یک مرد شرور و کوچک تلاش کرد تا با تمام جذابیتی که از یک قاتل انتظار می‌رود، جو یخی بین ما را بشکند. او گفت "آقای مدیر، فکر نمی‌کردم حاضر بشوی با من ملاقات کنی می‌دانم که تو میخواستی من را بکشی!"
کیم جونگ اون ادامه داده بود: تیم من و خودم برای این لحظه آماده بودیم اما شوخی درباره ترور در فهرست چیزهایی که برای خوشامدگویی از کسی وجود دارد،‌ نیست.
کتاب خاطرات پامپئو به نام "هرگز یک وجب پا پس نمی‌کشیم، برای آمریکایی که عاشقش هستم می‌جنگم" قرار است ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شود، آن هم در میانه گمانه زنی درباره اینکه پامپئو شاید کاندیداتوری خود را برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کند. وی ماه گذشته میلادی گفته بود کاندیداتوری احتمالی خود را در بهار ۲۰۲۳ اعلام خواهد کرد.
وزیر خارجه دولت ترامپ همچنین در نخستین فصل از کتابش نوشته که دیدارش با رهبری کره شمالی کاملا محرمانه بود و هدفش تصحیح تلاش‌های شکست خورده گذشته در از بین بردن تسلیحات اتمی کشتار جمعی این کشور بوده است.
وی در پاسخ به کیم جونگ اون گفته بود: تصمیم گرفتم تا کمی شوخ طبع باشم پس گفتم "آقای رئیس، من هنوز هم تلاش می‌کنم تا شما را بکشم." در عکس بعدی که گرفته شد کیم جونگ اون هنوز لبخند بر لب داشت. به نظر مطمئن بود که من شوخی می‌کنم.
 
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها