به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۳۸۲۲۱۹

پیولی: اشتباهات زیادی داشتیم که به ضربه زد

پیولی: اشتباهات زیادی داشتیم که به ضربه زد
گروه ورزشی: میلانی‌ها که در دیدارهای اخیر در سری آ و کوپا ایتالیا نتایج خوبی کسب نکردند، امیدوار بودند که با پیروزی مقابل اینتر در دیدار سوپرجام، کمی به اوضاع شان سر و سامان بدهند اما در همان 20 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه شان را توسط فدریکو دی مارکو و ادین ژکو باز شده دیدند. در نیمه دوم هم لائوتارو مارتینز گل سوم را برای اینتر زد تا میلان با شکستی سنگین، قهرمانی سوپرجام را به رقیب همشهری واگذار کند.

پیولی در پایانی بازی به اسپورت مدیاست گفت:" نیمه اول ما اصلا طبق برنامه پیش نرفت. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و از آنجا دیگر تغییر شرایط سخت بود. ما از ابتدای نیمه دوم تلاش کردیم اما به اندازه کافی خوب نبودیم که شایسته نتیجه بهتری باشیم. 
1793052
واضح است که ما به چنین اشتباهاتی عادت نداریم و این اشتباهات مقابل تیمی با این کیفیت ضربه زیادی به ما زد. مطمئنا ما از نظر ذهنی بهترین مقطع مان را پشت سر نمی‌گذاریم اما باید بهتر و بهتر کار کنیم.

تنها راه پیش رفتن این است که بهتر کار کنیم، سطح مان را بالا ببریم زیرا واضح است که این شکست ما را ناراحت کرد، این جامی بود که می خواستیم ببریم اما فصل هنوز تمام نشده است و ما باید برگردیم و آنطور که بلدیم، بازی کنیم.

موقعیت های زیادی است که ما باید آن ها را بهتر کنیم. گل دوم به طور ویژه بازیکنان ما به پست های شان برگشتند اما به اندازه کافی سازمان یافته نبودند که بتوانند جلوی گل شدن توپ را بگیرند. به طور طبیعی، بازی گروهی با عملکرد فردی بهبود پیدا می کند و ما این قدرت را داریم که واکنش نشان بدهیم."
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها