به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۳۸۲۲۷۶

فایل صوتی مهدی تاج در مشهد لو رفت!

فایل صوتی مهدی تاج در مشهد لو رفت!
گروه فیلم: فایل صوتی لورفته از اتفاقات و مکالمات داخل اتاق اصولی، پس از اخراج خبرنگاران مشهدی شامل نکات ویژه‌ای است‌.سفر تاج به مشهد و حضورش در مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد؛ از حضورنداشتن مدیرکل ورزش و جوانان در این مجمع که منجر به راه‌ندادن اصولی به ساختمان این اداره به‌همراه تاج شد، تا موضوع برکناری اصولی از سخنگویی فدراسیون فوتبال و حتی برکناری از سمتش در هیئت فوتبال!

همه این مسائل باعث شد تاج و دوستانش تصمیم بگیرند عصر دیروز نشست خبری را در مشهد برگزار کنند، اما وقتی با حضور خبرنگاران مشهدی روبه‌رو شدند تصمیم گرفتند خبرنگاران را بیرون کنند و فقط با یک رسانه گفت‌وگو کنند!این در شرایطی بود که فایل لورفته از اتاق محل مصاحبه نشان از دیکته‌کردن سؤالات به خبرنگار از سوی تاج، اصولی و دیگر دوستانشان دارد و البته تلاشی است برای سرپوش‌گذاشتن و تکذیب موضوعاتی که به واقعیت خیلی نزدیک است.
....
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: مهدي تاج

مهسام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۶
همه می دونند تاج و دارو دستش دزد فاسد و مافیای کثیف هستن
همه ميدونند
ولی همه نمی دونند چرا این افراد کثیف و دزد سر مسئولیت در این کشور هستند
آخه کدام کشور افرادی که دزدی و خیانتشان آشکار است سرکار و مسئولیت نگه می‌دارند بجز کشور جمهوری اسلامی ایران
انگاری این کشور فقط برای عده ای خاص هست و بقیه نوکر و رعیت این افراد خاص که تعدادشان حداکثر دو سه هزار هست و این چند هزار نفر نفر ارباب خائن و بد ذات و کثیف و دزد هر کاری دلشان خواست می‌توانند بکنند از جنگ و اعدام و ویرانی الی برکت الله.. (416008)
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۶
آئینه رفتار و اخبار و انتخابات . واقعیت همین است . هم چیز دیکته شده است . شرم آوره ننگ آوره . هر کجای دنیا باشه . ایشان و تیم همراه مزدورش بلافاصله برکنار و محاکمه میشد . درایران چی ؟ بی شرمی و بی حیائی وقاحت دریدگی (416021)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها