به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۸۲۳۷۶

آسنسیو: دوست دارم بمانم اما نظر من مهم نیست

آسنسیو: دوست دارم بمانم اما نظر من مهم نیست
گروه ورزشی:مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد برای مدتی طولانی در این تیم بماند اما سرنوشتش فقط به خودش بستگی ندارد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک هشتم جام حذفی اسپانیا به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

آنها در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتاده بودند اما حضور آسنسیو و دنی سبایوس در میدان شرایط را برای این تیم تغییر داد و به آنها کمک کرد که بتوانند گل‌هایی که دریافت کرده بودند را جبران کنند و در دقایق پایانی پیروز میدان شوند. قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید هنوز به نتیجه نرسیده و همین باعث شده که گمانه‌زنی پیرامون آینده او افزایش یابد. 

این بازیکن پس از پایان بازی برابر ویارئال به خبرنگاران گفت:« صحبت‌هایی مطرح شده است و باید ببینیم که مذاکرات به کجا می‌رسد. تمام تمرکزم روی خودم و بازی بعدی است. امیدوارم که این مذاکرات بالاخره نتیجه بدهد و اتفاق خوبی برای هر دو طرف باشد.»او در پاسخ به این سوال که آیا خودش تمایلی به ادامه حضور در رئال دارد یا خیر اظهار داشت:« من می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم و برای مدتی طولانی در رئال بمانم اما این چیزی نیست که فقط به من بستگی داشته باشد. در این موضوع فقط نظر من مهم نیست. مهم‌ترین مسئله در نهایت این است که هر دو طرف خوشحال و راضی باشند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها