به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۸۲۳۷۷

شوک تاتنهام به رختکن سیتی:همه ساکت بودیم

شوک تاتنهام به رختکن سیتی:همه ساکت بودیم
گروه ورزشی:جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته موفق شد در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2-4 برابر تاتنهام به پیروزی برسد. 

شاگردان آنتونیو کونته نمایش خوبی را در این دیدار ارائه کردند و موفق شدند نیمه اول را با دو گل به سود خودشان به پایان ببرند. هرچند شرایط در نیمه دوم متفاوت بود اما به نظر می‌رسد که ثبت این نتیجه باعث شده بود که شوک زیادی به سیتیزن‌ها وارد شود. 

گریلیش پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت گفت:« شرایط ما بین دو نیمه در رختکن خیلی خوب نبود. وقتی وارد شدیم برای چند دقیقه فقط ساکت بودیم و هیچکس هیچ حرفی را مطرح نکرد. سرمربی با ما صحبت کرد، کمی جسارت به ما داد و من فکر می‌کنم که ما در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم.»

تیم پپ گواردیولا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشت چون آنها نمی‌خواهند فاصله‌شان با آرسنال در صدر جدول زیاد شود و از کورس قهرمانی عقب بمانند. در عین حال تساوی منچستریونایتد برابر کریستال پالاس باعث شد که این تیم فرصت داشته باشد که جای پایش را در جایگاه دوم جدول رده‌بندی محکم‌تر کند و نگران رسیدن شیاطین سرخ به جایگاهش نباشد تا تمام تمرکزش را روی رقابت با آرسنال بگذارد، رقابتی که اهمیت زیادی برای گواردیولا دارد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها