کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادآوری به کونته: اولین بار نبود که 4 تا خوردی!

30 دی 1401 ساعت 19:52


گروه ورزشی: تاتنهام شب گذشته در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این تیم در حالی شکست را در خانه سیتی پذیرفت که در نیمه اول دو بار موفق شد دروازه حریف را باز کند و به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شود اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و آنها نتوانستند از دو گلی که زده بودند محافظت کنند و با دریافت چهار گل بازی را واگذار کردند. 
کونته در نشست خبری پس از این بازی مدعی شد که از این شکست بسیار ناراحت است چون پیش از این هرگز در طول دوران مربیگری‌اش در یک نیمه چهار گل دریافت نکرده بود. 
1793413
این در حالی است که ادعای مطرح شده از سوی این مربی ایتالیایی حقیقت ندارد و او قبلا در زمانی که هدایت یوونتوس را برعهده داشت نیز اتفاق مشابهی را در رقابت‌های لیگ ایتالیا تجربه کرده بود. 
یووه تحت هدایت او در اکتبر 2013 در بازی برابر فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانچی با دو گل از حریف پیش بود اما اتفاقی مانند بازی شب گذشته تاتنهام برابر سیتی برای این تیم هم رخ داد و آنها در نیمه دوم چهار گل دریافت کردند. 
هت تریک جوزپه روسی و تک گل خواکین باعث شد که این تیم بازگشتی شکوهمند برابر یوونتوس داشته باشد و با نتیجه 2-4 به پیروزی برسد. 


کد مطلب: 382435

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/382435/یادآوری-کونته-اولین-بار-نبود-4-خوردی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir