به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۳۸۲۴۵۷
انتقال مسی به الهلال صحت ندارد

فعلا نه، اما دوست داریم مسی را هم داشته باشیم

فعلا نه، اما دوست داریم مسی را هم داشته باشیم
گروه ورزشی: در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون انتقال لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، به الهلال وجود داشته و این شایعات وارد مراحل جدیدی هم شده‌اند. هفته پیش تلویزیون SBC عربستان که یکی از مشهورترین شبکه‌های تلویزیونی این کشور است، اعلام کرد که یک عضو افتخاری از باشگاه الهلال راهی پاریس شده تا مذاکرات نهایی را با مسی انجام دهد.
1793329
این خبر که فضای فوتبال عربستان را به خود اختصاص داده بود، به‌شدت در صفحات اجتماعی بازتاب داشت و هواداران الهلال را به انجام این انتقال امیدوار کرد اما امروز ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان، شایعات مربوط به مذاکره الهلال با مسی را رد کرد.
فرد شماره 2 فوتبال عربستان به مارکا گفت:«در حال حاضر ما هیچ اطلاعی از انتقال احتمالی مسی به الهلال نداریم، هرچند پنهان نمی کنیم که در فدراسیون فوتبال عربستان علاقه داریم مسی و رونالدو را همزمان در لیگ خودمان داشته باشیم.»

1792947
القاسم ادامه داد:«ایده فدراسیون همیشه این بوده که بهترین های دنیا را به لیگ فوتبال عربستان بیاوریم ولی الان هیچ خبری در مورد مذاکره با مسی نداریم. واقعیت این است که مسی در حال حاضر به الهلال و بازی در لیگ عربستان نزدیک نیست.»
1792340
مارکا هم در این باره نوشت که برای لیونل مسی هیچ پیشنهادی از الهلال یا باشگاهی در لیگ حرفه ای آمریکا نرسیده و خورخه مسی، پدر لیونل، این روزها در حال انجام مذاکرات نهایی با پی اس جی برای تمدید قرارداد تا سال 2024 است و می توان ادعا کرد که مسی تقریبا قطعی در پاریس ماندنی خواهد بود. مسی تنها به فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی فکر می کند و فعلا تمایلی برای بازی در لیگ عربستان ندارد. در واقع اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، عربستان برای داشتن لیونل مسی حداقل دو سال دیگر باید صبر کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها