به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۸۲۶۲۹

ادعای جالب پدیده سیتی: حس نمی‌کنم عضو تیم هستم!

ادعای جالب پدیده سیتی: حس نمی‌کنم عضو تیم هستم!
گروه ورزشی: لوییس به یکی از بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا در چند هفته اخیر تبدیل شده و توانسته کایل واکر باتجربه را پس از جام جهانی 2022 در بسیاری از دیدارها از ترکیب کنار بگذارد. 
او در جریان پیروزی تماشایی سیتی برابر تاتنهام هم در ترکیب این تیم حضور داشت و نمایش درخشان دیگری را در این بازی ارائه کرد که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. 
این مدافع راست 18 ساله در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هر بازی برای من یک شگفتی بسیار بزرگ است. من انتظار ندارم در هیچ دیداری به میدان بروم، بنابراین هر وقت که فرصتی برای حضور در میدان پیدا کنم واقعا احساس عجیبی برایم به همراه دارد.»
1793660
او درباره سازگاری با شرایط این تیم گفت: «من احساس می‌کنم به این تیم تعلق دارم اما این حس خیلی قوی نیست. اینطور نیست که حس کنم عضوی از تیم هستم. شاید چنین چیزی آرام آرام و به مرور زمان حل شود اما در حال حاضر فقط باید بازی کنم و تا جایی که در توانم هست به سیتی کمک کنم. من هرگز حس نکردم که باید این موفقیت را با صدای بلند فریاد بزنم چون همه چیز ممکن است خیلی زود از دست برود.»
لوییس درباره ارتباط خوبش با گواردیولا اضافه کرد: «او هیچ فشاری روی من نگذاشته و صرفا به من گفته که باید روی خودم در زمین تمرکز کنم و هرچه در توان دارم ارائه بدهم. رابطه بسیار خوبی با او دارم. او واقعا رفتار خوبی با من داشته است.»
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها