به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۳۸۲۶۹۳

افزایش نامه‌های مردمی مایه مباهات نیست

افزایش نامه‌های مردمی مایه مباهات نیست
گروه سیاسی: روزنامه اطلاعات به دولت کنایه زد که افزایش نامه‌های مردمی در سفرهای استانی مایه مباهات نیست بلکه نشانه افزایش گرفتاری‌ها و بدبختی‌های مردم است.
این روزنامه نوشت: پس از سفر اخیر رئیس‌جمهوری به یزد اعلام شد که مردم یزد در سفر قبلی رئیس‌جمهوری ۲۸ هزار و ۷۰۰ نامه به ایشان داده بودند و این بار بیش از ۹۸ هزار نامه دادند. گویی برخی در نهاد ریاست‌جمهوری، دوست دارند این آمار را هم نشانه توفیق دولت و اقبال بیشتر مردم به رئیس دولت بشمارند و به آن مباهات ورزند. این نیاز به شرح ندارد که اگر میزان نامه‌های مردم طی یک سال چهار برابر شده، در واقع گرفتاری‌ها و تنگناها و بدبختی‌های مردم چهار برابر شده است و این نه تنها مایه سربلندی نیست بلکه موجب شرمساری است. اگر روزی رئیس‌جمهوری به استانی سفر کرد و یک نامه هم دریافت نکرد، آن روز باید افتخار کنید که دستگاه‌ها به قدری کارشان را درست انجام می‌دهند که هیچ مشکلی نیست و نیازی به نامه‌نگاری شهروندان به رئیس کشور نیست.


 
برچسب ها: دولت رئیسی

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۹:۰۹
این نامه ها نشانه فقر فساد بی‌عدالتی است مردم فکر میکنن اگر نامه بن یسند آن بالا دستی شقل القمر می‌کند. ای برادر سیستم فاسد شده چرا خوابید چرا کور وو کر شدین تا بند پ نداشته باشی کار حل نمی‌ود (416274)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها