به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۸۲۸۲۹

تصمیم قاطع رئال: مشکل امباپه به ما مربوط نیست!

تصمیم قاطع رئال: مشکل امباپه به ما مربوط نیست!
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که شرایط امباپه در پاریس چندان خوب نیست و مشکل او با پی اس جی جدی است. هرچند هر دو طرف همچنان این موضوع را تکذیب می‌کنند.

با این حال، مدیران رئال مادرید به هیچ وجه دوست ندارند که این موضوع تاثیری رو این تیم داشته باشند. معضلات مالکان قطری پی اس جی با این ستاره فرانسوی برای آنها اهمیتی ندارد. در واقع آنها دوست ندارند هر موضوعی که به امباپه مربوط است در نهایت با نام رئال گره بخورد.
در واقع مسئله درخواست بخشش از سوی این بازیکن یا غرور رئال مادرید نیست. آنها استراتژی مشخصی دارند و نمی‌خواهند دوباره وقت‌شان را تلف کنند، خصوصا که او فصل گذشته این فرصت را داشت و آن را از دست داد.

البته که آنها برای بازیکنی که می‌تواند در زمین سرنوشت‌ساز باشد ارزش بسیاری قائل هستند اما رهبری رئال متعلق به وینیسیوس است که وفاداری‎‌اش را به خوبی ثابت کرده است.

مدیران رئال به صورت غیر رسمی هرگونه ارتباطی با اطرافیان امباپه را تکذیب کرده‌اند. آنها هنوز اقدامی که او در پایان فصل گذشته انجام داد را فراموش نکرده‌اند.
امباپه در ماه می سال گذشته میلادی قراردادش با پی اس جی را تا 30 ژوئن 2025 تمدید کرد تا دستمزدی بسیار بالاتر از قبل در پاری سن ژرمن دریافت کند و همین موضوع ضربه کاری برای رئال مادرید بود از حضور او در تیمش اطمینان داشت.

رئال در حال حاضر تصمیمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ندارد اما شاید در ژانویه 2025 و در صورتی که امباپه بازیکن آزاد باشد، شرایط فرق کند ولی باید تا آن زمان صبر کرد تا مشخص شود که تصمیم نهایی این بازیکن و مدیران پاری سن ژرمن در این زمینه چیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها