به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۸۲۸۳۱

دعوای پدر و پسری در باشگاه مصری بر سر مربی پرتغالی

دعوای پدر و پسری در باشگاه مصری بر سر مربی پرتغالی
گروه ورزشی: تیم فوتبال الزمالک روز گذشته در هفته چهاردهم لیگ مصر به مصاف الاهلی رفت و با نتیجه 3-0 در این دیدار شکست خورد تا همین شکست باعث شود که مرتضی منصور، رئیس باشگاه زمالک، تصمیم به قطع همکاری با ژزوالدو فریرا، سرمربی این تیم، بگیرد.
رئیس الزمالک در تلاش است تا با توافقی دوجانبه قرارداد این سرمربی را فسخ کند و در همین راستا هیات مدیره باشگاه نیز با اسامه نبیه، سرمربی سابق تیم، تماس گرفته‌اند تا او تا زمان عقد قرارداد با یک مربی خارجی جدید، به صورت موقت الزمالک را هدایت کند.
این در حالی است که فریرا به ادامه همکاری و یا دریافت مبلغ تعیین‌شده برای برای فسخ قرارداد خود (که ارزش آن برابر با سه ماه دستمزد و حدود نیم میلیون دلار است)، اصرار دارد.
اما نکته جالب اینکه امیر مرتضی منصور، پسر رئیس باشگاه که در حال حاضر سرپرست تیم فوتبال الزمالک است، به صورت سفت و سخت از فریرا حمایت می‌کند و در تلاش است تا پدرش را به ادامه همکاری با این سرمربی متقاعد کند.
1793983
امیر مرتضی منصور همچنین تهدید کرده که در صورت برکناری فریرا، از سمت خود استعفا خواهد داد. او اعلام کرده اگر مرتضی منصور به قطع همکاری با فریرا اصرار کند، او و تمامی اعضای کادر فنی، تیم را ترک خواهند کرد.
تهدیدهای امیر باعث شده تا رئیس باشگاه الزمالک تصمیم‌گیری در مورد آینده این تیم را به جلسه‌ای که بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد، موکول کند تا تصمیم احساسی گرفته نشود.
همچنین شنیده می‌شود مدیریت باشگاه الزمالک تمایل دارد تا زمانی که نتایج بهبود نیافته است، حقوق بازیکنان را به آنها پرداخت نکند تا به این شکل آنها را جریمه کرده باشد.
لازم به ذکر است که پس از دیدار شب گذشته، الزمالک با 26 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت و الاهلی نیز با 34 امتیاز (4 امتیاز اختلاف با تیم دوم) صدر جدول را به خود اختصاص داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها