به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۸۲۸۴۵
گزارش موندودپورتیوو

فرصت ایده‌آل بارسا برای فرار به سمت قهرمانی

فرصت ایده‌آل بارسا برای فرار به سمت قهرمانی
گروه ورزشی: بارسلونا با سه امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدرنشین لالیگاست و امشب در نوکمپ باید به مصاف ختافه برود. با توجه به تقویم پیشرو، بارسلونا این شانس را دارد تا فاصله خود با رئال را بیشتر کند و برای این مهم باید هر سه بازی پیش رو را با برد پشت سر بگذارد و امیدوار باشد رئال در سه بازی دشوار بعدی خود امتیاز از دست بدهد.
1794024
نکته مهم دیگر اینکه، بارسلونا در هر سه بازی پیشرو زودتر از رئال به میدان می‌رود و اینجا فاکتور روحی روانی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. بارسلونا برابر ختافه، خیرونا و رئال بتیس به میدان خواهد رفت در‌حالی که رئال مادرید برابر بیلبائو، سوسیداد و والنسیا قرار خواهد گرفت. رئال برابر بیلبائو میهمان است و در دو بازی دیگر میزبان خواهد بود و زمان برگزاری هر سه بازی دیرتر از بازی های بارسلوناست و در واقع کهکشانی‌ها از نتیجه بازی بارسلونا باخبر هستند. هر پیروزی بارسا می‌تواند فشار روانی روی رئال را بیشتر کند چرا که باشگاه مادریدی محکوم به پیروزی خواهد شد. 
1791988
این شرایط باقی خواهد ماند تا شروع پلی‌آف لیگ اروپا که بارسا باید در دو پنجشنبه متوالی(27 بهمن و 4 اسفند)برابر منچستریونایتد به میدان برود و بازی های این تیم در لالیگا روز یکشنبه برگزار خواهند شد. هنوز تقویم لالیگا در آن دو هفته مشخص نشده ولی انتظار می‌رود رئال روز شنبه و زودتر از بارسا به میدان برود.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها