به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۸۳۰۴۷

اقدام عجیب هواداران رئال مادرید: تبریک قهرمانی بارسا!

اقدام عجیب هواداران رئال مادرید: تبریک قهرمانی بارسا!
گروه ورزشی: آیا می‌توانید تصور کنید که هواداران رئال مادرید به بارسا به خاطر کسب عنوان قهرمانی تبریک بگویند؟ این شبیه به فیلم‌ها یا کتاب‌های تخیلی است اما چنین اتفاقی در سوپر جام زنان اسپانیا رخ داده است.

کانون رسمی هواداران تیم زنان رئال مادرید که بیش از 150 عضو رسمی دارد پیام تبریکی به مناسبت قهرمانی بارسلونا خطاب به هواداران رسمی این تیم و بازیکنانش در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرد.

در این توییت که خطاب به صفحه رسمی این تیم و همچنین صفحه رسمی کانون هوادارانش منتشر شده، آمده: «به شما به خاطر این که توانستید قهرمان سوپر‌ جام اسپانیا شوید تبریک می‌گوییم.»
1794324
آن‌ها همچنین از شکلکی در انتهای این پیام استفاده کرده‌اند که معمولا برای ابراز خوشحالی و لذت بردن و موفقیت از آن استفاده می‌شود اما حالا آن‌ها برای تبریک قهرمانی بزرگترین رقیب‌شان از آن استفاده کرده‌اند.

به نظر می‌رسد در هر حالی که رقابت و حتی دشمنی تا حد زیادی در چند سال اخیر در فوتبال رایج شده، نشان دادن چنین رفتارهایی بسیار قابل تحسین است و باید از آن الگو گرفت. این واقعا الگوی مناسبی از هواداری درست در فوتبال زنان است.

کانون هواداری تیم زنان بارسا سال‌هاست که مشغول به کار است اما کانون هواداری تیم زنان رئال مادرید کارش را تازه آغاز کرده و همچنان در حال رشد است. این باشگاه کارش را تنها با 50 عضو شروع کرد اما حالا بیش از 150 عضو دارد و میریام گامو، مدیر آن، تنها 20 سال دارد.
1794323
او معتقد است که فوتبال زنان شایسته این است که به اندازه فوتبال مردان به آن پرداخته شود و به همین دلیل بدون این که احساس خستگی داشته باشد در سمتی که دارد به فعالیتش ادامه می‌دهد.

بارسا روز یکشنبه در دیدار فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را از آن خود کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها