به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۸۳۰۵۳

بازگشت هالر به میدان: از رفتار هواداران شوکه شدم

بازگشت هالر به میدان: از رفتار هواداران شوکه شدم
گروه ورزشی: دورتموند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی رسد.
هالر که تابستان گذشته به دورتموند پیوسته بود به دلیل ابتلا به بیماری سرطان نتوانسته بود این تیم را همراهی کند اما حالا با غلبه بر این بیماری بار دیگر به میادین برگشت و اولین دیدارش برای دورتموند را انجام داد.
او در دقیقه 62 این بازی به کنار زمین آمد تا وارد شود و حضور او باعث شد که هواداران حاضر در سیگنال ایدونا پارک به شدت به وجد بیایند و فریادهایی سر بدهند که از خوشحالی پس از گلزنی تیم‌شان هم بلندتر بود.
این بازیکن 28 ساله پس از پایان این بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت: «این استقبال واقعا شوکه‌کننده و فراموش نشدنی بود. وقتی صدایشان را شنیدم تمام موهای تنم سیخ شد. تجربه چنین چیزی واقعا دیوانه‌کننده است. از این که توانستم برای اولین بار با این پیراهن به میدان بروم بسیار خوشحال هستم.»
1794342
او همچنین پیام جالبی را در اولین دیدار برای دورتموند روی کفشش نوشته بود: «لعنت به سرطان.»
هالر در طول این مدت دو عمل جراحی انجام داد و مدتی هم مشغول انجام شیمی درمانی بود اما در نهایت توانست دوباره به فوتبال برگردد.
این مهاجم ساحل عاجی درباره شرایطش در زمین گفت: «من از اینکه برگشتم و می‌توانم بازی کنم خوشحال هستم اما باید به این نکته اشاره کنم که من برگشتم اما هنوز باید بسیار تلاش کنم تا به شرایط قبل برسم و آمادگی کاملم را به دست بیاورم. بنابراین، در حال حاضر تمرکز من فقط روی همین موضوع خواهد بود.»
برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها