به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۸۳۰۵۶

بازگشت رسمی فوق‌ستاره به ترکیب لورکوزن

بازگشت رسمی فوق‌ستاره به ترکیب لورکوزن
گروه ورزشی: بایر لورکوزن چهارمین برد متوالی خود در بوندسلیگا را زمانی به دست آورد که فلوریان ویرتس، بازی‌ساز مستعد خود را در ترکیبش دید و فعلاً از منطقه سقوط فرار کرد.
در دوئل راینلند، ورکسلف با نتیجه سه بر دو بروسیا مونشن گلادباخ را شکست داد. گل‌های این تیم حاضر در لیگ اروپا را میچل باکر (دقیقه 21)، امین عدلی (43) و ندیم امیری (67) به ثمر رساندند. کاپیتان لارس استیندل در دقایق پایانی (دقیقه 82، 3+90 دقیقه) موفق به زدن دو گل برای گلادباخ شد اما نتوانست اوضاع را تغییر دهد تا پس از آخرین بازی روز شانزدهم، لورکوزن با تنها یک امتیاز کمتر از گلادباخ در رده نهم جدول قرار بگیرد.
1794369
فلوریان ویرتس نوزده ساله ده ماه بعد از آخرین دیدار رسمی برای لورکوزن در بوندسلیگا مقابل کلن، این بار برابر گلادباخ به ترکیب تیمش برگشت تا او هم سهمی در کسب چهارمین پیروزی متوالی لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در این لیگ داشته باشد. ستاره‌ای که با تدابیر آلونسو به مرور به ترکیب تیمش اضافه خواهد و دقایق بازی بیشتری را تجربه می‌کند تا علاوه بر برداشته شدن فشار از روی دوش او به عنوان یک بازیکن تعیین‌کننده، ویرتس هم به مرور به ترکیب تیمش اضافه شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها