کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست عجیب از آنچلوتی: به من آدامس بده!

3 بهمن 1401 ساعت 18:09


گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این پیروزی برای رئال بسیار ارزشمند بود، خصوصا چون بارسلونا ساعاتی پیش از شروع بازی آن‌ها موفق شده بود ختافه را از سر راه بردارد و این تیم باید برای حفظ فاصله‌اش با بارسلونا حتما در این دیدار به پیروزی می‌رسید.
دو گل تماشایی از کریم بنزما و تونی کروس باعث شد که کارلو آنچلوتی پیش از دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید کمی آسوده خاطر شود و با اعتماد به نفس و قدرت بیشتری تیمش را برای این بازی آماده کند. 
1794402
اما اتفاق عجیبی که شب گذشته برای این مربی ایتالیایی رخ داد این بود که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، یکی از هواداران که شاهد آدامس جویدن او در طول بازی بود، از سرمربی رئال درخواست کرد که آدامسی هم به او بدهد. 
آنچلوتی بدون این که تعجب یا مکث کند بلافاصله دستش را در جیبش برد و آدامسی درآورد تا به این هوادار بدهد و درخواست او را برآورده کند. 
انتشار ویدیوی مربوط به این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد و آن‌ها این واکنش کارلتو به درخواست هوادار حاضر در ورزشگاه خانگی بیلبائو را تحسین کردند.


کد مطلب: 383092

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383092/درخواست-عجیب-آنچلوتی-آدامس-بده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir