کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده جالب سردار آزمون به دختران گنبدی

4 بهمن 1401 ساعت 11:17


گروه ورزشی:باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.به گزارش ورزش سه، سریک نام اسب مورد علاقه سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران است. آزمون، سال پیش با این نام، تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد. این بازیکن سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت؛ گفته می‌شود بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود، سردار به آن‌ها سکه و پاداش داده بود.

 
این حمایت‌ها در لیگ برتر هم ادامه داشته است و بعد از پیروزی‌های سریک در لیگ والیبال زنان نیز حمایت‌های ستاره تیم ملی ایران ادامه دار بوده است. سردار آزمون حمایت خود را از تیم تحت مالکیت خود نشان داده و به اعضای این تیم بابت این برد‌ها پاداش داده است؛ اتفاقی که قطعاً در ادامه فصل و در صورت قهرمانی سریک به شکل ویژه‌تری شاهد آن خواهیم بود.سریک کار خود را در مرحله مقدماتی لیگ با رتبه دومی به پایان رساند بنابراین آن‌ها پنجشنبه ششم بهمن ماه در دور رفت نیمه نهایی در سالن المپیک گنبد به مصاف سایپا خواهد رفت. در همین راستا روز گذشته صفحه باشگاه سریک یک استوری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که خود سردار هم آن را بازنشر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: " قرعه‌کشی بزرگ ۱۰ جایزه ۵ میلیونی، سردار آزمون مدیرعامل باشگاه سریک در راستای تکریم هواداران تیم والیبال بانوان این باشگاه که همیشه حامی و مشوق تیم محبوب خودشان بودند، هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای بانوان عزیزی که روز پنجشنبه جهت حمایت از تیم سریک در دیدار برابر سایپا به سالن المپیک گنبد تشریف خواهند آورد، به ١٠ نفر هر کدام ۵ میلیون تومان از طریق قرعه کشی تعلق خواهد گرفت. وعده دیدار ما پنجشنبه ششم بهمن ماه ساعت ١٣ سالن المپیک گنبد کاووس"


کد مطلب: 383218

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383218/وعده-جالب-سردار-آزمون-دختران-گنبدی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir