به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۸۳۲۳۹

بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس هستند

بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس هستند
گروه ورزشی: یکی از خوب های پرسپولیس در این فصل سینا اسدبیگی بود. هافبک ۲۵ ساله قرمزها که در تابستان راهی پرسپولیس شد، خیلی زود در ترکیب تیمش جا افتاد و به مهره اصلی پرسپولیس تبدیل گشت. سینا در بازی با گل گهر یکی از قشنگ‌ترین گل‌های این فصل را به ثمر رساند تا نشان دهد بازیکن باکیفیتی است.
بعد از برتری پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اولین بازی دور برگشت و تداوم صدرنشینی سرخ‌پوشان، گفت‌وگویی با این هافبک جوان و آینده‌دار انجام دادیم که می‌خوانید.

از بازی با ذوب آهن شروع کنیم. برد مهمی را بدست آوردید
بله خدا را شکر که این بازی را بردیم. شرایط تیم ما طوری است که نباید به راحتی و آن هم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. فرم خوبی داریم و این موضوع را در بازی‌های گذشته هم نشان دادیم. بازی سختی با ذوب آهن داشتیم و می‌دانستیم کار راحت نیست. با این حال فکر می‌کنم نیمه دوم فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز این بازی دشوار را بگیریم.

با وجود این‌که ذوب‌آهن از تو شکایت کرد، قبل از بازی هم به سمت نیمکت تیم سابقت رفتی و با آن‌ها خوش و بش کردی. در این خصوص چه صحبتی داری؟
خب آن موضوع فرق می‌کرد و هرچه که بود گذشت. من خاطرات خوبی در ذوب آهن داشتم و کادرفنی و بازیکنان این تیم جزو دوستان خوب من هستند. وظیفه داشتم به سمت آن‌ها بروم و مشکل خاصی وجود نداشت.

با تیم دوم ۵ امتیاز اختلاف دارید و از استقلال هم ۸ امتیاز جلوتر هستید. چقدر امیدواری در پایان فصل به قهرمانی برسید؟
واقعیت این است که ما اصلا به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم و فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کردیم. هنوز بازی‌های زیادی مانده و نمی‌شود به طور قطعی از قهرمانی حرف زد. بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم خواسته هواداران که کسب عنوان قهرمانی است را انجام دهیم. هنوز ۱۴ فینال سخت تا پایان مانده و همانطور که می‌دانید دیدارهای نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول است و امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد شد.

پرسپولیس حاشیه امنی به وجود آورده ولی عده‌ای از هواداران نگران مغرور شدن تیم هستند. در این مورد نظرت چیست؟
غرور و تفرقه در تیم ما جایی ندارد و ما اصلا وارد این مسائل نمی‌شویم. می‌خواهیم کار خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم و با قدرت فصل را به پایان برسانیم. فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد و اتفاقی نیفتاده که بخواهیم مغرور شویم.

همه می‌دانند بازی در پرسپولیس سخت است ولی تو خیلی زود به ترکیب اصلی تیمت رسیدی وبه  مهره ثابت تبدیل شدی. در این خصوص صحبت کن.
خب خدا را شکر که می‌توانم در پرسپولیس بازی کنم و به تیم محبوبم کمک کنم. بهترین‌های ایران در تیم ما حضور دارند و هرکسی که در ترکیب اصلی قرار بگیرد، قطعا بهترین نمایش را خواهد داشت. من هم از این‌که توانستم در تیم جا بیفتم خیلی خوشحالم و باید از همبازیان و کادرفنی هم تشکر کنم. یحیی گل‌محمدی به من اعتماد به نفس داد و اعتماد کرد. باید از او تشکر کنم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

در مورد جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل چه صحبتی داری؟
خب باید به این دو دوست خوبم خسته نباشید بگویم و بابت زحماتی که کشیدند، تشکر کنم. امیدوارم هرکجا که هستند موفق و سلامت باشند و اتفاقات خوبی برای آن‌ها رخ دهد.

در جام حذفی هم قرعه سختی نصیبتان شد و باید مقابل سپاهان قرار بگیرید. نظرت چیست؟
سپاهان تیم خوبی است و کیفیت مناسبی دارد. با این حال برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، خیلی فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم قرار بگیرد. بازی سختی خواهد بود ولی قطعا برای بردن به اصفهان می‌رویم تا دست پر برگردیم. پرسپولیس در هر دو جام مدعی است و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در لیگ و جام حذفی کسب کنیم.

جمعه هم در اهواز باید مقابل فولاد قرار بگیرید.
بله همان‌طور که گفتم هیچ بازی راحتی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت هستند. فولاد تیم قدرتمندی است و بازی در اهواز سخت خواهد بود. به امید خدا و تلاش بچه‌ها سعی می‌کنیم بهترین اتفاق را برای پرسپولیس رقم بزنیم و ۳ امتیاز این بازی سخت را بگیریم.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها