به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۸۳۲۵۳

اینزاگی: نیم‌فصل را با کلی حسرت تمام می‌کنیم

اینزاگی: نیم‌فصل را با کلی حسرت تمام می‌کنیم
گروه ورزشی:سیمونه اینزاکی تاکید کرد که شاگردانش با حسرت‌های بسیار از جمله شکست خانگی امشب مقابل امپولی به میانه‌های راه در سری A رسیدند.به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان بعد از فتح سوپرجام که با غلبه بر میلان رقم خورد، انگیزه بسیاری برای کسب برد مقابل امپولی در هفته نوزدهم داشت تا موقتا از  روسونری سبقت گرفته و به رده دوم صعود کند. این اتفاق اما رخ نداد تا با قبول شکست مقابل میهمان میانه جدولی، شاگردان سیمونه اینزاگی همراه با از دست دادن شانس صعود یک پله‌ای، شاهد بیشتر شدن فاصله امتیازی خود با صدرنشین شوند.

در شرایطی که اشکرینیار در دقیقه 40 از زمین اخراج شده بود، اینتر با تک گل بالدانزی در اواسط نیمه دوم، بازی را به میهمان خود واگذار کرد. اینزاگی بعد از این نتیجه دور از انتظار گفت: "ما احتمال یک بازی سخت را پیش‌بینی کرده بودیم. شکست مهمی بود که در روند صعودی ما اختلال ایجاد کرد. بدیهی است که امشب، بهترین شب تیم ما نبود اما باید قبول کنیم که ده نفره شدن در دقیقه 40، کار اینتر را سخت تر کرد."او ادامه داد: "در نیمه دوم فرم خوبی داشتیم و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. فرصت‌های گل متعددی را از دست دادیم چرا که عجول و مشتاق پیروزی بودیم."

اخراج اشکرینیار که برخی منابع از پایان کار قطعی اش در سری A خبر می دهند در شرایطی صورت گرفت که او بازوبند کاپیتانی را هم بازو داشت. سرمربی اینتر در مورد دریافت دو کارت زرد توسط مدافع تیمش تاکید کرد: "من هنوز صحنه خطاها را ندیده‌ام. البته هرگز دو کارت زرد برای یک بازیکن تیم میزبان در 35 دقیقه نخست را ندیده بودم. اشکرینیار به بهترین شکل ممکن تمرین می‌کند. می‌دانیم روند مذاکرات برای تمدید با او متوقف شده اما باشگاه روی او و سایر بازینکانی که قراردادشان رو به اتمام است، کار می‌کند."

در واکنش به این سوال که آیا هفته گذشته قهرمانی سوپرجام را بیش از حد جشن گرفته‌اید که از آمادگی لازم دور بودید، اینزاگی پاسخ داد: "جشن‌ها بسیار محدود بود و ما سریع به خانه برگشته و تمرینات را از سرگرفتیم چون می دانستیم امپولی می‌تواند مشکل ساز باشد. ما بهترین شروع را نداشتیم، اما اگر کار 11 به 11 ادامه می‌یافت، قضیه فرق می‌کرد. در دقایق پایانی یک ضربه ما هم به تیر خورد تا مشخص شود امشب شب شانس اینتر نیست."

وقتی از اینزاگی پرسیده شد که آیا پس از اخراج اشکرینیار به بازی با چهار مدافع فکر کرده یا خیر، جواب داد: "نه، چون ترجیح دادم تعادل را در تیم حفظ کنم. البته مایه تاسف است که گلی را خوردیم که نباید دریافتش می کردیم."فاصله 13 امتیازی با ناپولی صدرنشین و عدم صعود موقت به رتبه دوم، سوال بعدی از سرمربی اینتر بود که او در پاسخ گفت: "نیم‌ فصل اول را با 37 امتیاز و حسرت فراوان به پایان می‌رسانیم. درست است که 13 امتیاز اختلاف زیاد بوده و ناپولی یک حاشیه امنیت مناسب برای خود ساخته، اما ما باید مبارزه خود را با بقیه ادامه دهیم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها