کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز

عجیب ولی واقعی: بارسا 9-0 برد ولی حذف شد!

4 بهمن 1401 ساعت 18:49


گروه ورزشی: شب گذشته خوانفه سانز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، ادعا کرد که فدارسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به کنار گذاشتن تیم‌های زنان بارسا و سویا از جام حذفی گرفته و این خبر دقایقی پیش تایید شد. هر دو تیم از بازیکن غیرمجاز در ترکیب خود استفاده کرده بودند.
1794686
بارسا در یک هشتم نهایی کوپادی‌رینا 9-0 اوساسونا را شکست داده بود ولی به دلیل استفاده از گیسه فریرا، حالا از این رقابت‌ها اخراج شده است. گیسه فصل قبل در مادرید سی اف عضویت داشت و در بازی برابر اسپورتینگ اخراج شده بود. او طبعا نباید در ترکیب بارسلونا برابر اوساسونا به میدان می‌رفت و حالا باشگاه کاتالان با وجود برتری 9-0 حذف شده است.
سویا نیز به دلیل استفاده از ناگوره کالدرون و با وجود برتری 1-0 برابر ویارئال از جام حذفی کنار گذاشته شده است. کالدرون فصل قبل عضو تنه‌ریف بود و در آخرین بازی خود در جام حذفی اخراج شده بود.
سال 2015 موردی مشابه برای تیم فوتبال رئال مادرید رخ داد. رافا بنیتس، مربی وقت رئال، در بازی برابر کادیز از دنیس چریشف استفاده کرد؛ در حالی که او یک سال قبل در آخرین بازی خود در کوپا دل ری با پیراهن ویارئال سه اخطاره شده بود. رئال کادیز را 3-1 برد ولی از رقابت‌ها اخراج شد.


کد مطلب: 383363

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383363/عجیب-ولی-واقعی-بارسا-9-0-برد-حذف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir