به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۸۳۳۸۰

موج غم و اندوه کاربران از حرف‌های شهروند زابلی

موج غم و اندوه کاربران از حرف‌های شهروند زابلی
گروه فیلم: انتشار ویدئوی درد دل یک شهروند زابلی با محمد مخبر، معاون اول رئیسی که به سیستان و بلوچستان سفر کرده با تاثر کاربران فضای مجازی مواجه شده است.او می‌گوید: به جان بچه‌ام پریشب پول نون نداشتم!
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با خشم و ناراحتی گسترده از عملکرد دولت رئیسی به شدت انتقاد کردند.
....
مرجع : برترین‌ها

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۹
ایرادی ندارد که هموطن بلوچ نان نداشته باشد همین که عرب های لبنان وفلسطین و سوریه با پول این مردم مستضعف عشق و حال کنند و راحت باشند کافی است. (416919)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۵:۰۲
اخه برادر من این خودش بانی وضع موجوده بعد تو با اون صحبت میکنی ، (417005)
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۰:۳۵
چرا ای چنین شد سرای بهشت که به جهنم رسیدیم یاد گفتار آیت‌الله جوادی عاملی که فرمودن بی عرضگی مدیران و غارت و دزدی و اختلاسگران بانی آن است (417024)
شهرام احدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۱
حالا کجاش هم دیدی؟؟؟!!! با این تحریمهای حداکثری آمریکا و غرب بخاطر حمایت تسلیحاتی و نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین و تحریم‌هایی که در این چهل سال سابقه نداشته دلار سال دیگه همین موقع میشه ۱۰۰ هزارتومان و پراید ۸۰۰ میلیون تومان و یه قرص نان... تومان و.... تنها ره رهایی و نجات مملکت صلح با تمام جهان و آزادی اصلاح‌طلبان و احزاب و گروهای وطن پرست و مطبوعات در انتخابات مجلس و دولت و.. هست.. (417068)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۳:۴۰
عاقبت دست تو جیب ملت کردن
برا تامین فیش های نجومی

ملت فقیر و
مسئولین فربه وشکم گ ن د ه (417038)
کبری آسوپار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۱
تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی_سیاسی_اجتماعی_فرهنگی موجود صلح با تمام جهان و برخورد شدید در حد اعدام‌ با دلالان و مختلسان و دزدان بیت المال هستند..۸۰ درصد گرانی ها بخاطر تحریمهای فلج کننده و حداکثری ناشی از حمایت ایران از گروهای مسلح نیابتی منطقه خاورمیانه و روسیه در جنگ اوکراین و ۲۰درصد ناشی از غارت و گران‌فروشی دلالان حرامخور هست که هیچ برخوردی با آنان نمی‌شود.. (417886)
بهنام تشکر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۷
چرا با تمام جهان صلح نمی‌کنید تا گرانی های وحشتناک متوقف شود؟؟!! با این دستمزد کارگری ماهی ۵_۶ تومان چطور می‌شود خانه و ملک و ماشین خداتومانی خرید؟؟!! آقای مسولی که میایی در مورد جوراب نازک بانوان در بانک‌ها بخشنامه میدی، نمی توانی در مورد دلالان و رانت‌خواری و مختلسان و دزدان بیت المال بخشنامه بدی؟؟!! (417888)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها