به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۸۳۳۸۳

زمستان سخت اروپا در قبوض ایرانی‌ها نمایان شد

زمستان سخت اروپا در قبوض ایرانی‌ها نمایان شد
گروه اقتصادی:انتشار تصویری از قبوض‌ نجومی گاز در همدان خبرساز شده است.هر گاه جواد اوجی وزیر نفت درباره مصرف گاز هشدار می‌داد یا خبری از قطع گاز منتشر یا شهری برای کاهش مصرف گاز تعطیل می‌شد بلافاصله سخنان معروف وزیر نفت در تابستان گذشته بازنشر می‌شود!
 
همزمان در همین رابطه کانال تلگرامی چندثانیه نوشت که انتشار تصویری از قبوض‌ نجومی گاز در همدان خبرساز شده و یادآور وعده جنجالی آقای وزیر است!

یکی از شهروندان همدانی با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت:
برای ما قبض گاز اومد به مبلغ  ۴/۶۵۰/۰۰۰ تومان برای مصرف ۱۵۰۰ مترمکعب، در صورتی که سری پیش مصرفمون ۱۷۰۰ مترمکعب بود و هزینش ۲۰۰هزار تومان شده بود.  رفتم شرکت گاز میگن گاز گران شده... آخه دیگه انقدر؟ بیست سی برابر بیشتر؟

وزیر نفت در 31 مرداد 1401 با حضور در برنامه "جهان آرا" شبکه افق، خطاب به مجری برنامه (امیرحسین ثابتی) گفته بود:‌ "آقای ثابتی ان شاء الله خدا به همه مون عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی در پیشه...برای دنیا به خصوص برای کشورهای واردکننده انرژی، به خصوص اروپایی ها ... خودشون به خودشون دارن ظلم می کنند ... دولت ها دارند به مردم شون ظلم می کنند... می توانیم بخشی از کمبود انرژی جهان به ویزه اروپا را تامین کنیم".
برچسب ها: قبض گاز

مهسا
Romania
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۱:۲۲
اصلا گیرم اروپا درسختی و بدبختی هست
این دیکر چه نوع سادیسم دیگر آزاری است که این نابخردان احمق در پیش گرفته اند
ی زلزله کوچک که می‌شود سیل کمک‌های اروپایی زودتر از مردم ایران به آن محل می‌رسد
واقعا عده ای سادیسمی روانی دیگر آزارند که از طویله وحوش فرار کرده اند اینها (416859)
بند
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۵:۱۲
بنده هم یه شهروند از توابع همدان هستم وقبض کارم این ماه نزدیک به ۷۰۰۰۰۰۰تومان اومده که با حساب ماه گذشته میشد ۱۸۰۰۰۰تومان خواهشمندم رسیدگی شود که اکثر قبوض ما روستاییان همدان بالای میلیون اومده لطفاً به دادمان برسید اروپا را مسخره کردیم قبض گازمون از هزینه چوبشان بالارفت این کارگران فصلی از کجا بیاورند. خواهشاً حداقل این گرمای مختصر را از ما دریغ نکنید (416898)
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۰:۰۳
خوب کمتر مصرف میکرد.
کی گفته حق منوعیرا دود کنه بره هوا... (416993)
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۸:۱۷
آخه احمق یک پکیج وشش رادیاتور مصرف زیادیه.اندکی شعور (417059)
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۷:۱۲
امسال باسرمای منفی 20درجه قبض منزل ما شده 142000تومان برای گرم کردن 200متر خانه شما چه کار کردید 4.5ملیون قبضتون شده (417008)
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۴
برای افزایش تورم در کشوری پیشرفته مثل آمریکا، که وارد کننده پول و منابع است و تبدیل آن به کشوری عقب افتاده مثل ایران که صادر کننده پول و منابع است، فقط کافیست بورس کالایی مشابه با بورس کالای فعلی ایران در آمریکا راه اندازی شود.

متقاضی زمانیکه می خواهد در یک کشور پیشرفته، کالایی با مصرف عام که اثرگذاری بالایی بر تورم دارد، مانند خودرو، بخرد، به وبسایت آن کمپانی مانند بنز، مراجعه می کند و با قیمت کاملا مشخص برای خرید محصول مورد نظر مواجه می شود، و اگر بخواهد، خودرو را قسطی بخرد، مبلغ افزایش قیمت (417020)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۴
اینهمه زمستان سخت میگفتن نقشه میرفتن گاز ترکمنستان که از ایران به ترکیه میرفت و بعد به اروپا همه ساله در زمستان قطع میکردن به فکر خودشون با اونا کل کل میدادن الان آخرش ترکمنستان یکباره مسیر گاز رو از روی ایران کلا عوض کرد موندیم تو این وضع به چاه خودمون افتادیم (417033)
محمد شعبانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۱۸:۱۶
از دادستانی محترم همدان استدعا دارم به موضوع صدور قبض های نجومی گاز در همدان ورود کنند.این افراد نفوذی اسراییل کثیف هستند و هدفشان ایجاد نارضایتی در مردم از نظاام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقتدایمان ایت الله خامنه ای است.مگر میشه قبض گاز به یکباره سی برابر بشه.این نفوذیها باید شناسایی وبه اشد مجازات محکوم شوند.ایجاد نا رضایتی در مردم حربه ی دشمن است. (417058)
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۲۱:۵۹
با سلام
ببخشید با انتشار اینگونه مطالب اعتبار خود و پایگاه خبری تان را پایین میارید!!!!!!
مشخصه که این پیامک دست کاری شده چون قبض ۱۵ روزه صادر نمیشه!!!! (417088)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها