به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۸۳۴۰۷

میلیچ:به خاطرفتح‌الله‌زاده به استقلال کمک کردم

میلیچ:به خاطرفتح‌الله‌زاده به استقلال کمک کردم
گروه ورزشی:مدافع چپ سابق استقلال طی پیامی درباره کمک به این باشگاه در راستای باز شدن پنجره نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه کرد.به گزارش "ورزش سه"، هرویه میلیچ بازیکن پیشین آبی‌پوشان پایتخت پس از دریافت مطالبات خود، در گفت‌وگو با دوربین باشگاه استقلال، مطالب مختلفی را بیان کرد.

او در این ویدیو خطاب به هواداران استقلال گفته است: اول از همه می‌خواهم یک تشکر بزرگ از مدیرعامل باشگاه، آقای فتح‌الله‌زاده داشته باشم، به خاطر همکاری و‌ رفتاری که با من داشتند. از این بابت تشکر می‌کنم و‌ فقط به خاطر ایشان بود که حاضر شدم به باشگاه کمک کنم.میلیچ ادامه داد: مدیرعامل باشگاه رفتار خیلی خاص و ویژه‌ای با من داشت. همین‌طور از آقای حامد (افضلی) از باشگاه استقلال و آقای بهرامی که اینجا آمدند تشکر می‌کنم.

دفاع چپ سابق استقلال در بخش دیگری از پیام خود آورده است: پیامی که برای هواداران استقلال دارم این است که امیدوارم با بسته‌شدن این پرونده، استقلال در نیم فصل دوم‌ مسابقات لیگ تیم قوی‌تری داشته باشد.میلیچ در پایان افزود: مثل زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم، با قلبم این کار را انجام دادم و‌ یک بار دیگر نشان دادم همچنان به باشگاه (استقلال) اهمیت می‌دهم. امیدوارم استقلال در پایان فصل هم به قهرمانی برسد.
برچسب ها: هرویه میلیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها