به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۸۳۵۰۰

پرنده روده‌های مار را از شکمش بیرون کشید

پرنده روده‌های مار را از شکمش بیرون کشید
گروه فیلم:گابریلا بناویدز، دامپزشک حیات وحش، درباره این اتفاق وحشتناک می‌گوید: ما به پارک ملی کروگر رفتیم، یک منظره عالی با دو گورکن عسل‌خوار دیدیم و در حال آماده شدن برای بازگشت بودیم که تصمیم گرفتیم یک مسیر دیگر رانندگی کنیم.همسرم یک مار را در یک چاله دید که برای فصل زمستان کاملاً غیرعادی بود. پرنده‌ای هم در نزدیکی مار بود، در حالی که ما سعی می‌کردیم بفهمیم این مار چه نوع مار است، پرنده که شروع به کشیدن چیزی کرد که مار را نیز می‌کشید. به زودی متوجه شدیم که آن‌ها روده‌های مار هستند. با نگاه دقیق تر، دیگر چشم نداشت و مقداری خون روی صورتش بود. پرنده مدام مار را می‌کشید و نوک می‌زد و مار به عنوان تهدید دهانش را باز می‌کرد، اما نمی‌توانست کار دیگری برای دفاع از خود انجام دهد.
 
او می‌گوید: در ابتدا برای صحنه یک پرنده رنگارنگ و یک مار هیجان‌زده شدیم، اما وقتی فهمیدیم چه خبر است، وحشتناک و غم‌انگیز شد. واضح بود که پرنده در حال برنده شدن است، بنابراین ما امیدوار بودیم که به سرعت برای مار تمام شود. ما می‌دانستیم که این طبیعت است، اما تمام توان خود را به کار بردیم تا بمانیم و شاهد باشیم که گاهی اوقات دایره زندگی چقدر بی رحم است.پرنده یک تکه از سوراخی که روده‌ها بیرون زده بودند بیرون آورد و با آن پرواز کرد. مار بعد از آن حرکت نکرد، سرش در گل و لای بود، بنابراین ما هیچ حرکتی نمی‌دیدیم و فکر می‌کردیم مرده است. از زمانی که ما رسیدیم، ۲۰ دقیقه دیگر طول کشید تا مبارزه تمام شود.
 
من هرگز ندیده ام پرنده‌ای به این کوچکی مار را برای چیزی شبیه به غذا بکشد. در واقع، من هرگز فکر نمی‌کردم که یک مار در منوی آن باشد. ما ابتدا فکر کردیم که از لانه خود دفاع می‌کند، اما در پایان پرنده یک قطعه بزرگ از اندام داخلی مار را بیرون کشید که در نهایت باعث مرگ او شد. 
....
مرجع : فرادید
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها