به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۸۳۵۴۳

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد؛ شرایط خرید

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد؛ شرایط خرید
گروه اقتصادی: فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که از قرار بود از ساعت ١۴ روز سه‌شنبه آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به روز چهارشنبه موکول شد.گروه خودروسازی سایپا قرار بود که از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود را برای متقاضیان عادی و مادران آغاز کند اما تعداد زیادی از مشتریان در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که از همان لحظه ابتدایی آغاز فرآیند ثبت‌نام، سایت فروش گروه خودروسازی سایپا دچار اختلال و از دسترس خارج شد.در ابتدا به‌نظر می‌رسید که به سبب هجوم تقاضا برای ثبت درخواست در ساعت‌های اولیه آغاز ثبت‌نام، سایت از دسترس خارج شده باشد اما این اختلال همچنان وجود دارد.

برهمین اساس، سایپا اعلام کرده است که ”به دلیل انجام پاره‌ای بهبودها، سایت فروش محصولات سایپا برای ساعاتی از دسترس خارج می‌شود؛ لذا خواهشمند است برای تکمیل فرآیند خرید وکالتی خودرو در مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۵ به سایت مراجعه کنید.”

امتیاز خودرویی سایپا به مادران
علاوه بر مردم عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر هم می‌توانند در طرح فروش فوری خودروی سایپا شرکت کنند. این افراد هم از امروز ساعت 14 به مدت سه روز فرصت دارند که در این طرح ثبت نام کنند. اما به نظر می‌رسد که سایپا دو امتیاز ویژه برای مادران دارای دو فرزند در نظر گرفته است؛ یکی اینکه این افراد سه روز مهلت ثبت نام دارند اما ثبت نام افراد عادی تا زمان تکمیل ظرفیت انجام می‌شود. این یعنی مادران دارای فرزند سهمیه جدا دارند.امتیاز دوم این است که فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست. یعنی بر خلاف افراد عادی، مادران دارای فرزند نباید موجودی بانکی خود را تکمیل کنند.

کدام خودروها در فروش فوری سایپا عرضه می‌شود؟
در این طرح دو خودروی کوییک R اتوماتیک آپشنال و شاهین G عرضه می‌شود. قیمت کوییک آر در طرح جدید سایپا 297 میلیون تومان است اما قیمت کوییک آر در بازار آزاد 420 میلیون تومان است. این یعنی برندگان این طرح می‌توانند با خرید کوییک 123 میلیون تومان سود کنند.قیمت شاهین G هم در این طرح 344 میلیون تومان اعلام شده است. در حالی که قیمت شاهین در بازار آزاد 500 میلیون تومان است. برندگان این خودرو هم می‌توانند 156 میلیون تومان سود کنند.مهلت زمان تحویل این خودروها در طرح جدید سایپا 90 روزه است و فروردین 1402 این خودروها باید تحویل مشتریان شود.
مرجع : تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها