به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۸۳۵۶۵

افتادن دولت رئیسی در دام دولت‌های گذشته

افتادن دولت رئیسی در دام دولت‌های گذشته
گروه سیاسی: روزنامه اطلاعات از عملکرد دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی مبنی بر «نقد دولت قبل از خود» انتقاد کرد.
به نوشته اطلاعات، سیاستمدار با فراست کسی است که واقعه را پیش از رخ دادن پیش‌بینی کند و علاج آن را قبل از وقوع بیابد. جامعه ما همواره شاهد تجربه علاج واقعه بعد از وقوع، و گذاشتن همه تقصیرها به گردن گذشتگان بوده که الگوی سیاست‌مداری و مدیریت کشور است و دولتمردانش هنوز و همواره زمزمه می‌کنند «دریغ از پارسال!» علی‌الخصوص که هر دولتی که آمد، اولین شعارش نفی دولت قبلی چه به لحاظ برنامه‌ریزی‌ها یا عملکرد گذشته بوده است! لاجرم، علاج واقعه نه تنها قبل از وقوع دیده نشد که بعد از شوک‌های گوناگون از رویدادهای ناگهان به فکر «علاج» بر می‌آیند! اکنون نیز کشور دچار همین گزاره از عملکرد دولت است! نقد گذشته!
اطلاعات در پایان تاکید کرده است: دولتی و دولتمداری موفق است که گذشته را چراغ راه آینده مردم و کشورش کند. هر دولتی که اسیر علاج واقعه بعد از وقوع شود محصول مدیریتش به روایت امروز مردم «در جا زدن» می‌شود.
 
برچسب ها: دولت رئیسی

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۲:۴۸
اگر بصورت تصادفی یک نفر از بین اساتید علوم سیاسی یا اقتصاد انتخاب میشد بهتر از رئیسی بود که هیچ ذهنیتی از قوه مجریه ندارد (417105)
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۹:۳۷
این به سنگ پای قزوین گفته زکّى
روحانی آنقدر دولت قبل دولت قبل گفت که در دور دوم ریاست جمهوری اش هم میگفت دولت قبل بطوری که خبرنگار زرنگی به او گفت دولت قبل خود شما بوده اید.
آیا تا به حال کسی شنیده رییسی بگوید دولت قبل مقصر هست؟
بی انصاف های جناح باز (417119)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها