به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۸۳۵۶۹

راهنمای خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور مجازی ایران

گروه کسب و کار: راهنمای خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور مجازی ایران، سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران با پورت 40گیگ، می توانید همراه فایر سرور باشد تا از بهترین خدمات میزبانی وب بهره مند شوید.
راهنمای خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور مجازی ایران
فایر سرور
فایر سرور از سال 1393 با اتکا بر متخصصین شبکه و میزبانی وب پا به عرصه ارائه خدمات میزبانی گذاشت، ما در فایر سرور بر اصل پشتیبانی و پایداری سرویس ها که در انتها منجرب به رضایت کاربران خواهد شد تلاش می کنیم و درواقع این رضایت کاربران است که انرژی مضاعف به همکاران فایر سروری می دهد تا به صورت بی وقفه به پشتیبانی سرویس ها بپردازند.اگر صاحب سایت باشید، ممکن است به شما پیشنهاد شده باشد که برای بهبود عملکرد وب‌سایت‌تان، اقدام به خرید سرور مجازی ایران نمایید. اما سرور چیست؟ چه تفاوتی با هاست دارد؟ خرید آن چه مزایایی دارد؟ و مشخصات بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرور کدام است؟ تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

خرید سرور اختصاصی ایران

سرور چیست؟
نوعی از کامپیتور می باشد که برای کار بی وقفه طراحی شده و خستگی ناپذیر می باشد، قدرت پردازشی بیشتری دارد و در طول شبانه روز روشن می باشد، سخت افزار سرور ها معمولا امکان خطا پذیری را نیز فراهم می کنند مانند داشتن 2 عدد پاور که در صورت به مشکل خوردن یکی از پاور ها پاور دوم وارد مدار شده و بدون قطعی سرور به کار خود ادامه می دهد.

سرور اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی در زبان انگلیسی Dedicated Server  نامیده می شود، زمانی که شما خرید سرور اختصاصی ایران را انجام دادید در این حالت سخت افزار سرور RAM, CPU, NVMe, SSD,NVme سرور انحصارا در اختیار شما می باشد، با خرید سرور اختصاصی  اجاره سرور اختصاصی ایران به این صورت است که در دوره های ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه، و سالیانه ارائه می شود، شما می توانید به تعداد مورد نیاز بر روی آن آی پی خریداری کنید و سرور های مجازی مورد نیاز خود را بر روی آن ایجاد نمائید. معمولا وبسایت هایی که دارای بازدید زیاد هستند مطمعناً به قدرت پردازشی زیادی نیاز دارند که خرید سرور اختصاصی پردازشی مناسب آنها خواهد بود همچنین می توانند برای اینکه سرعت لود فوق العاده ای داشته باشند از سرور اختصاصی NVMe استفاده کنند تا کمترین تاخیر را داشته باشند. بعد از اجاره سرور اختصاصی ایران ترافیک نامحدود شما می توانید از سیستم عامل های VMware esxi, Centos, AlmaLinux, Ubuntu, QEMU, Debian بر روی آن نصب نمائید همچنین از پنل هایی مانند cPanel, Plesk, aaPanel نیز نصب نمائید تا بتوانید سرویس های میزبانی وب را راحت تر بر روی آن اجرا کنید.

ویژگی های خرید سرور اختصاصی از فایر سرور
ما در فایر سرور با توجه به اهمیت پایداری ارتباط شبکه از سخت افزار های بروز شبکه اعم از سویچ های CISCO و سرور های شرکت HPE و DELL استفاده کرده ایم، همچنین برای اینکه اطلاعات کاربرانمان ارزش زیادی دارد در قسمت استوریج نگهداری از اطلاعات کاربران از NVMe های برند Samsung با عمر بالاتر استفاده می کنیم.هارد های استفاده شده بر روی سرور اختصاصی ایران از نوع دست اول و با گارانتی می باشد و بر خلاف سایر همکاران که از هارد های دست دوم در هنگام اجاره سرور اختصاصی استفاده می کنند فایر سرور به هیچ عنوان از هارد های استوک خارجی استفاده نمی کند.فایر سرور قادر به ارائه سرور اختصاصی ایران پورت 40 گیگ و سرور اختصاصی ایران پورت 10گیگ نیز می باشد.

در چه شرایطی خرید سرور اختصاصی ایران به نفع ما خواهد بود؟
زمانی که شما یک وبسایت یا اپلیکیشن داشته باشید که کاربران آن اکثرا ایرانی هستند، خرید سرور اختصاصی ایران می تواند بهترین انتخاب برای وبسایت یا اپلیکیشن شما باشد، چرا که کولوکیشن سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر های داخل کشور مانند آسیاتک واقع در برج میلاد انجام شده است و دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد یکی از استاندارد ترین دیتاسنتر های کشور می باشد که دارای دو لاین برق و در زمان حال دارای بیشترین پهنای باند کشور می باشد و از نظر کیفیت سرور اختصاصی آسیاتک برج میلاد می تواند یک انتخاب حرفه ای باشد برای کسانی که وبسایت یا اپلیکیشن آنها دارای ترافیک بالا می باشد چرا که سرور اختصاصی ایران با ترافیک نامحدود از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد ارائه می شود.

برآورد منابع مورد نیاز برای خرید سرور اختصاصی ایران
اگر شما در زمان خرید سرور اختصاصی ایران از قبل منابع مورد نیاز Ram, CPU, NVMe, SSD, HDD خود را بر آورد و بررسی کرده باشید می توانید در اجاره سرور اختصاصی ایران صرفه جویی در هزینه نیز داشته باشید، چرا که منابع مضاعف شامل هزینه بیشتری خواهد بود و اگر منابع بهینه با آینده بینی مناسب انتخاب کنید  از نظر قیمت سرور اختصاصی ایران با مشکل مواجه نخواهید بود و همچنین در آینده زمانی مشخص با پیشرفت وبسایت یا اپلیکیشن و زیاد تر شدن کاربران آن با کمبود منابع مواجه نخواهید شد.برای خرید سرور اختصاصی ایران شما می توانید با کارشناسان فایر سرور در ارتباط باشید، اجاره سرور اختصاصی ایران از فایر سرور مطمعناً تجربه مطلوبی برای شما خواهد بود چرا که ما در فایر سرور وابسته به نیاز کاربران کانفیگ های اختصاصی نیز ارائه می کنیم که هم از بابت منابع و هم قیمت سرور اختصاصی ایران ایده آلی را در اختیار شما قرار داده باشیم.
 
تفاوت های خرید سرور اختصاصی با خرید سرور مجازی در چه چیزی می باشد؟
در سرویس هایی مانند هاست اشتراکی یا سرور مجازی مشکلاتی مانند امنیت، سرعت دیسک اشتراکی، سرعت دسترسی پائین نسبت به سرور اختصاصی و در نهایت تاثیر منفی در سئو می تواند وجود داشته باشد، با خرید و تهیه سرور اختصاصی ایران از فایر سرور بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.خرید سرور اختصاصی این امکان را به شما می دهد که تسلط و کنترل کامل برای مدیریت سرور را داشته باشید، می توانید در انتخاب سیستم عامل، تنظیمات نرم افزاری و نوع کنترل پنل های مورد استفاده با سلیقه خودتان عمل کنید. سرور اختصاصی ایران دارای پورت شبکه اختصاصی می باشد.

خرید سرور مجازی ایران

سرور مجازی چیست؟
سرور مجازی یک قسمت محدود شده ای از سرور اختصاصی است، در واقع برای ارائه سرور های مجازی یک سرور اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند و هر قسمت از آن را یک سرور مجازی می نامند، این سرور مجازی دارای منابع رم و هارد اختصاصی می باشد که به صورت ایزوله می باشد و سایر کاربران به آن دسترسی ندارند، و معمولا پردازنده سرور را به صورت اشتراکی استفاده می کنند مگر اینکه به صورت Reserve پردازنده اختصاص داده شود.همچنین پورت مورد استفاده سرور مجازی مرتبط به آن سرور اختصاصی می باشد که ممکن است چندین کاربر همزمان از آن استفاده داشته باشند.

منظور از خرید سرور مجازی ایران چیست؟
زمانی که شما خرید سرور مجازی ایران را انجام می دهید در واقع یک ماشین مجازی با منابع مشخص برایتان اختصاص می یابد، و سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود به این معنا است که شما سرور مجازی را اجاره کرده اید که به صورت نامحدود می توانید از ترافیک آن استفاده کنید، اما خوب این مورد نیز شرایط خاص خود را دارد، در صورتی که ترافیک آپلودی شما 6 الی 10 برابر ترافیک دانلودی باشد می توانید از شرایط ترافیک نامحدود بر روی سرور مجازی بهره مند شوید، سرور مجازی آسیاتک یکی از انواع سرور مجازی NVMe ایران می باشد که دارای سرعت و قدرت مناسب برای سرویس های میزبانی وب می باشد،خرید سرور مجازی NVMe ارزان می تواند مناسب برای راه اندازی انواع پنل های cPanel, DirectAdmin, aaPanel باشد.

در هنگام خرید سرور مجازی ایران به چه نکاتی باید توجه کرد؟
از دو جهت بررسی می کنیم فروشنده و منابع سرور، سعی کنید از هاستینگ های دارای اینماد ومعتبر خرید نمائید، دفتر ارائه دهنده میزبانی وب در شهر های بزرگ  واقع شده باشد، ارائه دهنده از سرور های HPE و DELL و سی پی یو های نسل جدید سه و چهار استفاده کرده باشد.سرور های Supermicro نیز مناسب هستند اما در مقایسه با HP و DELL از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. باید در نظر داشته باشید که سرور اصلی که سرور مجازی شما بر روی آن میزبانی شده در یک دیتاسنتر استاندارد از نظر شبکه و برق تامین شده باشد تا کیفیت شبکه مناسب داشته باشید و در زمان مشکلات در شبکه برق نیز به صورت Redundancy عملکرده و از مسیر دیگری برق دیتاسنتر را تامین کنند تا قطعی نداشته باشید. سعی کنید از ارائه کننده ای خرید نمائید که مالک سخت افزار باشد و سخت افزار اجاره ای نداشته باشند، در این حالت قیمت سرور مجازی ایران برای شما مناسب تر خواهد بود.

سرور مجازی ایران پورت 40گیگ
امروزه با پیشرفت تجهیزات شبکه امکان ارائه سرور مجازی با پورت 40گیگ نیز فراهم شده است، شما می توانید خرید سرور مجازی ایران پورت 40 گیگ را از فایر سرور تهیه نمائید.اجاره سرور مجازی پورت 40گیگ ایران مناسب برای راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن و سرور دانلود نیز می باشد که دارای ترافیک بالایی هستند.

خرید سرور مجازی ایران برای چه وب‌سایت‌هایی مناسب است؟
همان‌طور که اشاره شد، خرید سرور مجازی ایران برای برخی انواع سایت‌ها ضروری بوده و نسبت به خرید هاست بسیار مقرون به صرفه‌تر است. بنابراین اگر:
ترافیک سایت شما روزبه‌روز در حال افزایش است.
حجم هاست، پاسخ‌گوی نیازهای سایت نیست.
بودجه کافی برای خرید سرور مجازی ایران را دارید.
سایت فروشگاهی بزرگی دارید که باید میزان آپ‌تایم و امنیت بالا داشته باشد.
سایت آموزشی دارید که تعداد دانشجویان و حجم محتواهای آموزشی آن زیاد است.
در کنار سایت، از طریق اپلیکیشن یا برنامه‌های کاربردی به مشتریان‌تان خدمات ارائه می‌دهید.
در این صورت توصیه ما به شما خرید سرور مجازی ایران آسیاتک است تا بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی، خدمات عالی به کاربران‌تان ارائه دهید.

خرید سرور مجازی آلمان برای چه وب‌سایت‌هایی مناسب است؟
همان‌طور که اشاره شد، خرید سرور مجازی آلمان از دیتاسنتر هتزنر برای برخی انواع سایت‌ها ضروری بوده و نسبت به خرید هاست بسیار مقرون به صرفه‌تر است. بنابراین اگر:
ترافیک سایت شما روزبه‌روز در حال افزایش است.
حجم هاست، پاسخ‌گوی نیازهای سایت نیست.
بودجه کافی برای خرید سرور مجازی آلمان را دارید.
سایت فروشگاهی بزرگی دارید که باید میزان آپ‌تایم و امنیت بالا داشته باشد.
سایت آموزشی دارید که تعداد دانشجویان و حجم محتواهای آموزشی آن زیاد است.
در کنار سایت، از طریق اپلیکیشن یا برنامه‌های کاربردی به مشتریان‌تان خدمات ارائه می‌دهید.
نیاز به استفاده از مخازن تحریم شده در ایران را دارید.
در این صورت توصیه ما به شما خرید سرور مجازی آلمان هتزنر است تا بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی، خدمات عالی به کاربران‌تان ارائه دهید.
با فایر سرور در ارتباط باشید…
شماره های تماس:
0413-6677880
041-91010094
آدرس وبسایت
https://FireServer.ir
برچسب ها : سرور اختصاصی ایران,خرید سرور اختصاصی ایران,خرید سرور مجازی ایران,سرور مجازی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها