به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۸۳۵۷۱

معرفی بهترین وکلای نیاوران توسط سایت وکیل از ما

گروه کسب و کار : اشخاص حقیقی و حقوقی به‌دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی کاملاً آماده و قابل‌اعتماد هستند. بهترین وکیل در نیاوران این پتانسیل و شایستگی را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد.
معرفی بهترین وکلای نیاوران توسط سایت وکیل از ما
در مواقع دشوار، گیج‌ کننده یا پیچیده، اشخاص حقیقی و حقوقی به‌دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی کاملاً آماده و قابل‌اعتماد هستند. بهترین وکیل در نیاوران این پتانسیل و شایستگی را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد. او از شما در چالش‌ برانگیزترین موقعیت‌های زندگی‌تان دفاع می‌کند. اما بهترین وکیل درنیاوران چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل در نیاوران را آورده‌ایم:

بهترین وکیل در نیاوران چه ویژگی هایی دارد؟
1.    دانش بالا: بهترین وکیل در نیاوران از دانش گسترده‌ای در حوزه عمل خود برخوردار است.
2.    توانایی نوشتن قوی: یکی از ویژگی‌های مهمی که بهترین وکیل نیاوران باید داشته باشد، مهارت بالا در نوشتن است. وکلای موفق باید بتوانند اسناد قانونی مؤثر، روشن و مستدل تهیه کنند.
3.    خلاقیت: وکلای موفق اکثرا افرادی بسیار خلاق هستند و می‌دانند که چگونه خلاقیت خود را متناسب با هر موقعیتی هماهنگ کنند.
4.    قضاوت خوب: بهترین وکیل عمیقاً در فرایند کار مشارکت دارد، همه اطلاعات مربوطه را می‌داند و درک می‌کند و در نهایت آگاهانه تصمیم می‌گیرد.
5.    شک و تردید سالم: بهترین وکیل در نیاوران شک و تردید سالمی دارد. او نباید یک فرد بدبین یا منفی‌باف باشد؛ اما باید به این موضوع آگاه باشد که آنچه موکل می‌گوید ممکن است بیانگر کامل داستان نباشد.
6.    استقامت: بهترین وکیل می‌داند چگونه در زمان‌های چالش‌برانگیز استقامت کند تا به لحظات پربار و معناداری برسد که ارزش آن را دارد.
7.    مهارت‌های ارتباطی عالی: وکلا با موکلان خود، با سایر طرفین پرونده و با دادگاه ارتباط برقرار می‌کنند. برای اینکه به بهترین وکیل در نیاوران تبدیل شوید هرگز نباید فرصتی را برای تقویت مهارت‌های ارتباطی خود از دست بدهید.
8.    تمایل به گوش‌دادن: بهترین وکلا به تمام اطلاعات مربوطه گوش می‌دهند و آن‌ها را تجزیه ‌و تحلیل می‌کنند.
9.    دانش بالا: بهترین وکیل در تهران از دانش گسترده‌ای در حوزه عمل خود برخوردار است.
10.    اشتیاق برای کار: به‌عنوان نقطه شروع، وکلای موفق تقریباً همیشه علاقه واقعی به شغل خود دارند.
11.    دلسوزی برای مشتریان: بدون دلسوزی برای موکلان خود، یک وکیل هرگز به پتانسیل حرفه‌ای واقعی خود دست نخواهد یافت. بهترین وکیل در نیاوران از مدرک تحصیلی خود برای بهبود شرایط برای دیگران استفاده می‌کند.

جستجوی بهترین وکیل
امروزه نیاز ‌به یک وکیل خوب در نیاوران به‌شدت احساس می‌شود. برای مشاهده لیست بهترین وکیل در نیاوران به سایت وکیل از ما مراجعه کنید، سایت وکیل از ما به شما کمک می‌کند به تمام ویژگی‌های بالا در یک وکیل دست پیدا کنید و در زمینه‌های مختلف از مشاوره و دانش او بهره‌مند شوید.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟
وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا همتراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می شود، در رقابتی سنگین و نفس گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.
مدت زمان دوره کارآموزی 18 ماه است و پس از آن آزمونی تحت عنوان اختبار بصورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می گردد و شخصی که موفق به قبولی در مجموع 2 آزمون کتبی و شفاهی فوق شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف می گردد که در مراسم مذکور پس از طی تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری نائل می شود. وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد.

وکیل چه کاری انجام می دهد؟
وكیل وظایف زیادی دارد كه فراتر از دادگاه میباشد. تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد.

وکیل و وکالت در دادگاه:
همان طور که می دانید دعاوی حقوقی و کیفری نسبت به دیگر موضوعات حقوقی معمولا یک بار قابل طرح است. البته به جز موضوعاتی که از این قاعده مستنثی می باشند بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید از طریق مشاوره حقوقی و انتخاب یک وکیل خوب در اقامه دعوی و دفاع از موکل خود در مقابل طرح دعوی می تواند در حل مشکلات به وجود آمده کمک کند. مشاوره حقوقی یا وکیل حقوقی تنها مختص مشکلات حقوقی نیست و حتی قبل از اقدام به کاری و یا با بروز مشکلی می توانید از مشاوره حقوقی و خدمات بهترین وکیل در نیاوران استفاده کنید.

هزینه بهترین وکیل تهران:
بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می شود. آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و... نمی شود و موکل باید این هزینه ها را به صورت جدا پرداخت کند.



معیارهای انتخاب بهترین وکیل تهران
1.    اشراف کامل به موضوع پرونده
2.    آشنایی با قوانین حقوقی و کیفری مرتبط با موضوع پرونده
3.    رسیدگی به پرونده های مشابه در گذشته
4.    مطالبه حقوق موکل بدون هیچ گونه اغماض

وظایف قانونی وکیل دادگستری نسبت به موکل که در قوانین آمده است:
1.    صداقت و درستکاری.
2.    رعایت حدود اختیارات در وکالت.
3.    حفظ اسرار موکل.
4.    پیگیری و مراقبتهای لازم در تعقیب دعوی.
5.    رعایت مصلحت موکل.
6.    وفاداری و امانت داری نسبت به موکل.
7.    تشویق به سازش.

وکلا و بهترین وکیل در نیاوران علاوه بر وظایفی که نسبت به موکل، کانون وکلا و دادگستری دارا می باشند. در مقابل آحاد مردم نیز وظایف را به عهده دارند که به صرف انتخاب شغل وکالت مکلف به ایفاء و ادای این تکالیف و وظایف نسبت به عموم و مردم و جامعه می گردند. از آن جمله می توان وظایف وکیل در اجرای اصل 35 قانون اساسی را نام برد.
بر اساس این اصل در همه دادگاه ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد. و همچنین ماده واحده مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتخاب وکیل توسط طرفین دعوی مصوب 1370 مقرر میدارد: اصحاب دعوی حق انتخاب وکیل دارند و کلیه دادگاههایی که به موجب قانون تشکیل می شوند مکلف به پذیرش وکیل می باشند.
هر چند بنابر اطلاق اصل 35 قانون اساسی حق انتخاب وکیل برای تمام اقشار مردم صرف نظر از مذهب، قومیت و جنسیت آنها در نظر گرفته شده است. در منشور حقوق و مسئولیت های زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران بند 137، حق استفاده از وکیل و مشاوره حقوقی در دادگاه ها و یا سایر مراجع قانونی برای زنان محوظ گردیده است.



انواع دعاوی چیست؟
فارغ از اینکه در یک کشور کدام یک از رژیم ها مبنای قانون نویسی و رسیدگی به دعاوی قرار داده شده باشد، دعاوی در یک تقسیم بندی کلی به دو دسته: حقوقی و کیفری یا جزایی و مدنی تقسیم می شوند. تفاوت اصلی و اساسی در این دسته بندی به طرفین این دعاوی و هدف از این دعاوی مرتبط می شود.
در دعاوی مدنی طرفین عموما دو شخص حقیقی یا حقوقی غیر دولتی هستند. هدف از طرح دعوی در دادگاههای حقوقی، احقاق حق و یا به عبارتی رسیدن به خواسته است. در حالیکه طرفین دادگاههای کیفری عموما یک فرد (حقیقی یا حقوقی ) به عنوان متهم و نماینده مردم به عنوان دادستان قرار دارد و هرچند به جریان افتادن بسیاری از دعاوی کیفری منوط به طرح شکایت شاکی خصوصی است ولی در اکثر موارد پس از طرح شکایت رسیدگی و پیگیری دعاوی کیفری با گذشت شاکی خصوصی متوقف نشده و رسیدگی ادامه پیدا می کند. تفاوت دیگر میان دادگاههای حقوقی و کیفری هدف نهایی و غایت طرح دعوی در هرکدام از این دعاوی است.

همان طور که گفته شد طرح دعوی در دادگاههای حقوقی عموما با هدف رسیدن به خواسته طرح می شود، در حالیکه هدف و غایت از طرح دعوی در دادگاههای کیفری تنبیه مجرم و گاهی تشفی خاطر مجنی علیه و یا خانواده وی است. با پیشرفت علوم قضایی، به تدریج دعاوی دیگری نیز در زیر مجموعه دعاوی حقوقی و مدنی شکل گرفتند که خود این دعاوی به دو دسته دعاوی اختصاصی و دعاوی تخصصی تقسیم می شوند. دعاوی اختصاصی، با توجه به طرفین دعوی و دعاوی تخصصی با توجه به ماهیت دعوی شکل گرفتند. از جمله دعاوی اختصاصی می توان از دادگاههای رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح و دادگاههای ویژه روحانیت در ایران نام برد.
اما در کنار وجود طرفین یک دعوی ( متهم – سیستم قضایی ، خواهان – خوانده ) نهاد دیگری نیز برای کمک به طرفین برای طرح و  اثبات دعوی وجود داشته است که در متون حقوقی ایرانی – اسلامی به عنوان وکیل نامیده می شود. در حقیقت اولین کسانی که در تاریخ اقدام به طرح دعوی از جانب دیگری نموده اند طبقه سخنگویان دریونان باستان بودند. وجود این افراد بر این مبنا توجیه شده که افراد به طور مستقل نمی توانستند طرح دعوی کنند. شخصی به عنوان دوست یا یک شهروند آتنی، اقدام به طرح دعوی و دفاع از حقوق آنها می کرده است.
منبع: سایت وکیل از ما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها