به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۸۳۷۳۱

آنالیز فولاد برای یحیی غیرممکن شد

آنالیز فولاد برای یحیی غیرممکن شد
گروه ورزشی:بعد از پایان نقل و انتقالات، فولاد شمایلی جدید در لیگ برتر ایران خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه فولاد آرنا در حالی میهمان شاگردان نکونام خواهد بود که سرخپوشان خوزستانی، راز و رمزهای زیادی را در اسکواد و ترکیب خود دارند که شاید این رمزگشایی تا زمان اعلام ترکیب آنها غیرممکن باشد.

فولاد در نقل و انتقالات آیاندا پاتوسی، وریا غفوری، احمد عبدالله‌زاده و مجید علیاری را از دست داد و در نهایت اشکان دژاگه نیز در این تیم ماند. البته چهار بازیکن جداشده، نفراتی هستند که در آخرین بازی فیکس نبودند.
نکونام همچنین پنج بازیکن جدید را به خدمت گرفت: یوکیا سوگیا و روبرتو تورس بازیکنان خارجی که به عنوان وینگر چپ و هافبک تهاجمی در ترکیب خواهند بود. همچنین سعید واسعی، محمد نژادمهدی و سینا مریدی هم سه بازیکن داخلی جدید هستند.

فولاد برای بازی پرسپولیس، یونس دلفی و ساسان انصاری را در اختیار خواهد داشت و باید دید نکونام با چه سیستمی تیم خود را روانه میدان می‌کند.تقابل جذاب این بازی بین مهدی شیری و سعید آقایی با عناصر هجومی پرسپولیس خواهد بود. نکته مهم اینکه آنها در بازی دور رفت فصل پیش پیراهن پرسپولیس را برتن داشتند.
همچنین احسان پهلوان و اشکان دژاگه نیز برای دور برگشت در ترکیب هستند، اما شاید علامت سؤال اصلی در مورد روبرتو تورس باشد که با خروج آیاندا پاتوسی از لیست، امکان بازی برای تیمش را دارد و باید دید کاپیتان سابق اوساسونا در این دیدار بازی خواهد کرد یا خیر.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها