کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طعنه وینی به اتلتیکو: من عاشق مادرید هستم!

7 بهمن 1401 ساعت 13:31


گروه ورزشی:وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به اقدام زشت هواداران اتلتیکو مادرید پاسخ داد.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید قرار گرفت و با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.تساوی 1-1 دو تیم در 90 دقیقه باعث شد که بازی به وقت اضافه کشیده شود و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که با دو گل کریم بنزما و وینیسیوس به پیروزی رسیدند.

حواشی پیش از شروع این بازی و اقدام زشت هواداران اتلتیکو در آویزان کردن عروسکی با پیراهن رئال و نام و شماره وینی باعث شد که بسیاری به این رفتار اعتراض کنند.با این حال، این مهاجم برزیلی انتقام خوبی از آنها گرفت و پس از به ثمر رساندن گلی تماشایی، رقص معروفش در زمین را انجام داد تا به نوعی انتقامش را در زمین بازی از آنها گرفته باشد؛ اما این پایان ماجرا نبود. 

او پس از بازی نیز با انتشار تصویری از خودش در این بازی نوشت: «وینی عاشق مادرید است! تنها یک تیم وجود دارد!»این جمله وینیسیوس در واقع اشاره به پلاکاردی داشت که در بالای عروسک نمادین به دار آویخته او به چشم می‌خورد. هواداران اتلتیکو روی این پارچه نوشته بودند: «مادرید از رئال متنفر است!»این اقدام وینیسیوس با استقبال بسیاری روبرو شد و این پست او تا به حال نزدیک به دو میلیون لایک از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است. 


کد مطلب: 383734

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383734/طعنه-وینی-اتلتیکو-عاشق-مادرید-هستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir