به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۸۳۷۳۵

واکنش جالب آنچلوتی به بازنشستگی ستاره رئال

واکنش جالب آنچلوتی به بازنشستگی ستاره رئال
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، واکنش جالبی به ادعای مطرح‌شده درباره تصمیم لوکا مودریچ برای بازنشستگی نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا روبروی اتلتیکو مادرید قرار گرفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم پیروز شد. 

رودریگو تک گل این تیم را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا بازی در 90 دقیقه وقت قانونی بازی 1-1 شود و دو تیم راهی وقت‌های اضافه شوند. کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هم دو گل این تیم در 120 دقیقه را به ثمر رساندند تا رئال به عنوان تیم برتر میدان به مرحله نیمه نهایی صعود کند.مودریچ شب گذشته هم مانند همیشه یکی از مهره‌های کلیدی رئال در مرکز میدان بود و توانست پس از چند هفته افتی که به خاطر خستگی ناشی از جام جهانی 2022 قطر داشت و استراحتی که در این فاصله کرد نشان دهد که بار دیگر به دوران اوج برگشته است. 

پس از پایان بازی، یکی از خبرنگاران سؤالی درباره احتمال بازنشستگی مودریچ و صحت این خبر از کارلتو پرسید که واکنش جالب این مربی ایتالیایی را به دنبال داشت. او به خبرنگار گفت مردم می‌گویند مودریچ به بازنشستگی نزدیک است؟ و سپس شروع به خندیدن کرد. به نظر می‌رسد که حتی تصور بازنشستگی این ستاره کروات در این سن و سال با توجه به آمادگی فوق‌العاده او برای آنچلوتی خنده‌دار و عجیب باشد، چرا که او هنوز هم توانایی بسیار زیادی برای حضور در میدان و ایفا کردن نقشی تعیین‌کننده برای رئال دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها