به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۸۳۷۵۸

طاقت مردم طاق شده است

طاقت مردم طاق شده است
گروه سیاسی: روزنامه اطلاعات نسبت به گرانی و واکنش منفعلانه و پرخاشگرانه مسئولان در قبال آن هشدار داده و نوشته: طاقت مردم طاق شده است.
به نوشته اطلاعات، با کمال تاسف باید گفت واکنش مسئولان ودستگاه های مسئول به گرانی ها همچون گذشته توجیه گرایانه، انفعالی، تماشاگرانه، غیرموثر، ویترینی و همراه با پاک کردن صورت مسئله بوده و متاسفانه اخیرا پرخاشگرانه هم شده است؛ یعنی برخی مسئولان حتی تحمل پرسش شنیدن برای گرانی ها را هم از دست داده اند. بدین ترتیب، مسئولان امر دربرابر انتشارخبر هر گرانی صرفا به یک مصاحبه تند و تهدیدآمیز قناعت کرده و بعد روزه سکوت می گیرند و در نهایت بخش خصوصی و بازار بر ماجرا سوار شده وقیمت جدید را برگرده مردم تحمیل می کنند.
اطلاعات در ادامه با طرح این سوال که «رفتارشناسی مسئولان ودستگاه های عریض وطویل مبارزه یاکنترل گرانی دربرخورد با موج جدید افزایش قیمت ها این تردید و سوال جدی را ایجاد می کند که ایا واقعا آنها به فکر جیب مردم نیستند؟» هشدار داده است: مجددا دلسوزانه هشدار می دهیم که طاقت مردم از گرانی ها طاق شده وتداوم بی توجهی وبی عملی دربرابر این وضعیت عواقب وخیمی به دنبال خواهدداشت و باعث سوء استفاده های گسترده ای هم خواهد شد.


 
برچسب ها: مردم

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۱۴:۴۶
خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع رو. (417152)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۱۵:۰۰
مسئولان خودشان دنبال این گرانیها هستند. شک نکنید تنها چیزی که کمترین اهمیت را برای اینها دارد، جیب مردم است. (417154)
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۲:۴۲
گرانی ها هم داره تقصیر
آمریکا میشه

(417231)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۲:۴۵
اصلا
تمام فکرشون جیب مردمه
که چطور ته شو دربیارن
شایدم آسترشو
چون پولی نمونده (417233)
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۲:۱۳
شده که شده بجای طاق می خواست جفت بشه طاق و جفت ندارد مسئولین حاضر نیستند برن خونه استراحت کنن بعد از ۶۰‌ الی ۷۰ سال عمر و برای اینکه عاشق خدمت هستند اگر یکی پیدا کردید که کمتر از سی سال باشد که بر سر کار هستن و یا کمتر از ۷۰ سال حرف شما درسته و اگر سوال کنی همشون میگن عاشق خدمت هستن حالا به کی و کجا بماند همین که عاشق خدمت هستند کافیه (417284)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۲:۱۵
یک کارگر وکارمند ساده روزشمار
میکنه برا بازنشستگی
.ولی مسئولین عاشق خدمت
از در بیرونشون میکنن از دیوار میان تو
همه میدونن فرق این و اون رو (417327)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها