کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نتابج روز دوم دیدار های لیگ برتر فوتبال

7 بهمن 1401 ساعت 18:19


گروه ورزشی: در ادامه رقابتهای فوتبال هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز جمعه تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه خانگی خود میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نفت مسجدسلیمان که هفته هاست در انتهای جدول قرار دارد و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است، هفته گذشته رضا عنایتی را جانشین اشکش کرد تا شاید با این تغییر بتواند در دیدار خانگی برابر هوادار سه امتیاز را کسب کند و به آینده امیدوار شود.
با این حال تیم سابق رضا عنایتی این اجازه را به مسجدسلیمانی ها نداد که بتوانند به سه امتیاز برسند و با تساوی بدون گل فقط یک امتیاز دشت کردند.
این تساوی نفت مسجدسلیمان را ناامیدتر از قبل کرد و با ۱۰ امتیاز همچنان تیم شانزدهم جدول رده بندی است. تیم هوادار هم ۱۹ امتیازی شد و جای ذوب آهن را در رده یازدهم گرفت.

تغییر سرمربی هم چاره کار نفت مسجدسلیمان نشد/ دو امتیاز دیگر پرید

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز جمعه تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه خانگی میزبان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.
در این دیدار که برای گل گهر از اهمیت بالایی در بالای جدول برخوردار بود تیم مس در دقیقه ۳۹ توسط میثم تیموری به گل اول دست پیدا کرد و چند دقیقه بعد محسن آذرباد در دقیقه ۴۲ گل دوم را به ثمر رساند تا مسی ها با پیروزی راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم گل گهر که نمی خواست این بازی خانگی و مهم را واگذار کند در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی و توسط امین قاسمی نژاد یکی از گل های خورده را جبران کرد.
در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی تلاش زیادی کردند که حداقل بازی را به تساوی بکشانند اما حملات آنها ثمری نداشت تا این که در دقیقه سوم وقت های اضافه آرمین سهرابیان با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند.
گل گهر که می توانست با پیروزی در این دیدار ۳۲ امتیازی شود، با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار گرفت.

هدیه مس به بالانشینان وسط راه برگشت/ فرار گل‌گهر از شکست بدموقع

از ساعت ۱۴ نیز دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که طی آن قرمزپوشان تبریزی به برتری ۳ بر یک رسیدند.
در این دیدار که با یک اتفاق و صحنه وحشتناک هم همراه شد، تیم تبریزی موفق شد با سه گل رضا اسدی در دقایقی ۳۰ ، ۵۴ و ۶۳ برابر تنها گل دقیقه ۴۰ سلیمانی به برتری برسد و سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را از آن خود کند.
در دقایق ابتدایی این دیدار برخورد دو بازیکن روی یک توپ هوایی منجر مصدومیت شدید سیدمحمد حسینی بازیکن تیم تراکتور و امیرحسین صدقی بازیکن تیم ذوب آهن شد که به دلیل وخامت حال هر آنها مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد.
عوامل پزشکی دو تیم بلافاصله بالای سر این بازیکنان حاضر شدند و حدود ۱۵ دقیقه به بررسی شرایط آنها پرداختند و در شرایطی که دو دستگاه آمبولانس وارد زمین شده بود، در نهایت این بازیکنان به بیمارستان منتقل شدند.
تراکتور با این دو بازیکن «دور» گرفت/ شکست ذوب‌آهن با یک «هت‌تریک»
دو دستگاه آمبولانس بازیکنان مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند
در دقیقه ۴۵ این دیدار پوریا پورعلی بازیکن ذوب آهن به دلیل خطای خطرناک و دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار ذوب آهن برای نیمه دوم سخت شود. برای نیمه اول این دیدار ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام شد.
در دقیقه ۵۲ تیم ذوب آهن می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بازیکن این تیم در موقعیتی که دروازه بان هم جا مانده بود فقط یک مدافع درون دروازه ایستاده بود، توپ را به بدن او کوبید.
در ادامه تراکتور بازهم روی تاثیرگذاری دو بازیکن آماده اش یعنی رضا اسدی و ریکاردو آلوز به گل سوم دست پیدا کرد و تلاش تیم ۱۰ نفره ذوب آهن برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا تبریزی ها با سه امتیاز شیرین اصفهان را ترک کنند.
تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی 26 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد. ذوب آهن هم با 18 امتیاز در رده دهم باقی ماند.
تیم های فوتبال آلومینیوم و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.
در این دیدار محمدرضا آزادی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی گل اول را برای آلومینیوم گل زد و هانسل زاپاتا در دقیقه ۴۶ گل دوم را وارد دروازه تیم جنوبی کرد. آزادی در دقیقه ۸۳ گل دوم خودش و سوم تیم آلومینیوم را هم وارد دروازه حریف کرد. میثم تهیدست هم در دقیقه ۵۵ موفق شد برای صنعت نفت گلزنی کند.
حسین پورحمیدی موفق شد در دقیقه ۴۹ ضربه پنالتی بازیکن تیم نفت آبادان را مهار کند.

شاگردان رحمتی با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و تیم صنعت نفت هم با ۱۱ امتیاز همچنان در کنار نفت مسجدسلیمان در قعر جدول رده بندی ایستاد.


کد مطلب: 383768

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383768/نتابج-روز-دوم-دیدار-های-لیگ-برتر-فوتبال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir