به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۳۸۳۷۹۲

پای نیروی انتظامی به بازی پرسپولیس باز شد!

پای نیروی انتظامی به بازی پرسپولیس باز شد!
گروه فیلم: ازی پرسپولیس و فولاد خالی از حاشیه نبود و در حین مسابقه جواد نکونام اخراج شد و در نهایت عوامل دو تیم با هم درگیر شدند.به گزارش خبرورزشی،در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر ایران پرسپولیس در اهواز مهمان فولاد بود و با یک گل مقابل میزبان خود شکست خورد. این دیدار از ابتدا تا انتها با حاشیه و بحث و جدل همراه بود.  
پیش از شروع نیمه دوم بازی، داود رفعتی به خاطر حضور تعدادی تماشاگر روی سکوها اجازه شروع بازی را نمی‌داد تا اینکه آنها سکوها را ترک کردند. در ادامه رفعتی با فراخواندن داور از او خواست که نکونام را با کارت زرد جریمه کند.
 
جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل اعتراض‌های زیاد نسبت به تصمیمات داوری، از داور بازی کارت قرمز گرفته و کنار زمین را ترک کرد.  در دقیقه ۸۳، برخوردی میان دو بازیکن در محوطه جریمه فولاد اتفاق افتاد که داور دستور به ادامه بازی داد. بازیکنان پرسپولیس به تصمیم داور به شدت اعتراض داشتند و معتقد بودند روی دیاباته پنالتی شده است.  پس از سوت پایان بازی، اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم فولاد و پرسپولیس با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت عوامل طرفین و نیروهای انتظامی این اتفاق ختم به خیر شد.
....
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها