به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۸۳۸۴۱

طراحی وب سایت اقساطی در وب کاران

گروه کسب و کار:
طراحی وب سایت اقساطی در وب کاران
طراحی سایت اقساطی فروشگاهی وردپرس | از آنجا که شرکت یا شخصی اگه قصد فروش محصولات خود در اینترنت را داشته باشد نیاز به وب سایت دارد، طراحی سایت برای همه شرکت‌ها یک نیاز ضروری می‌باشد. امروزه حتی افرادی هستن که نیاز به یک وب سایت شخصی دارند تا توانایی‌های خود را به دیگران به رخ بکشند و در بستر جهانی به نمایش بگذارند بنابراین ما طرح طراحی سایت اقساطی را راه اندازی کردیم تا این افراد برای داشتن وب سایت از لحاظ مالی توانایی پرداخت را داشته باشند.
 
اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها
داشتن یک وب سایت برای موفقیت در دنیای بازاریابی امروزی ضروری است، بنابراین مهم است که از دنیا عقب نمانید. ما سایت‌هایی را طراحی می‌کنیم که تفاوت ایجاد می‌کند. ما سال‌ها تجربه ایجاد سایت‌های بزرگ، پیچیده و پویا برای تجارت الکترونیکی را داریم که خدمات تجاری یک کسب و کار را به تصویر می‌کشند.
از طرف دیگر، ما می‌دانیم که مشاغل کوچک به دلیل محدودیت‌های ذاتی در کسب درآمد، توانایی پرداخت هزینه طراحی سایت را ندارند و بنابراین طبیعی است که به دنبال خدمات طراحی سایت اقساطی باشید. بنابراین ماهیت اساسی خدمات طراحی وب سایت اقساطی این است که بتواند گروه‌های کم درآمد را به داشتن یک وب سایت تخصصی سوق دهد.

مزایای طرحی سایت اقساطی
مشاوره رایگان با تیم وب کاران

وب کاران دارای تیم حرفه ای در زمینه طراحی سایت و سئو می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید جهت دریافت مشاوره در مورد شرایط طراحی وب سایت اقساطی تماس بگیرید.
مبلغ پیش پرداخت
پیش پرداخت بر اساس ماهیت سایت متفاوت است که شما در پلن قیمتی زیر ۴۰% مبلغ کل را پرداخت میکنید و مابقی با توافق طرفین تقسیط می‌شود.
قرارداد طراحی سایت
قراردادهای طراحی سایت قسطی در دو نسخه ارائه می‌شود. نسخه ای از این قرارداد نزد ما و نسخه دیگر به مشتری داده می‌شود.

 

هزینه طراحی سایت
عوامل مختلفی بر تعیین هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند.
از جمله عوامل تاثیر گذار می‌توان به نوع طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی سایت شما اختصاصی است یا نه ….
در صورتی که طراحی سایت اختصاصی باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد. یعنی با استفاده از قالب‌های آماده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می‌کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

جهت مشاهده تعرفه به سایت وب کاران مراجعه نمائید
تعرفه طراحی سایت در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای حاکم بر دنیای برنامه نویسی و سئو باشد ارزشمند است. چرا که سایت شما ۲۴ ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد کرد. و حتی هنگامی که شما در خواب به سر می‌برید می‌تواند محصولات شما را به فروش برساند.
سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد می‌تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما بازگرداند.
پیش پرداخت و مبلغ اقساط در قرارداد ذکر میشود.
 


قالب پست اینستاگرام
انواع قالب‌های حرفه ای اینستاگرام

قالب برای پست و استوری و قالب‌هایلایت اینستاگرام
قالب پست اینستاگرام ایجاد یک پست جذاب برای پیچ اینستاگرام شما کار سختی نیست. شما نیازی به نرم افزار پیچیده یا پیش زمینه طراحی گرافیکی ندارید تا بتوانید یک پست گرافیکی زیبا طراحی کنید تا شخصیت و زیبایی شما را منعکس کند ولی با انتخاب گسترده ای از قالب‌های خیره کننده و آسان برای سفارشی سازی پست‌های اینستاگرام که ما در وب کاران منتشر کردیم تا به شما عزیزان برای ارتقا سطح کیفیت پست‌های اینستاگرامیتان کمک کرده باشیم.
مجموعه قالب‌های آماده مورد استفاده در پست و استوری اینستاگرام ما شامل طرح‌هایی برای انواع مناسبت‌ها و مشاغل‌های مختلف در سبک‌ها و سلیقه‌های متفاوت برای پیج‌هایی از قبیل پزشکی، خبری، فروشگاهی، مهاجرت، معرفی، شخصی، تولد، تعمیرگاه خودرو ، تعمیرات لوازم خانگی، ورزشی و … موجود می‌باشد.
در وب کاران می‌توانید مطمئن باشید که یک قالب با موضوع کاری خود پیدا خواهید کرد که به راحتی می‌توانید متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید.

تمامی قالب اینستاگرام موجود در سایت ما کاملا لایه باز بوده و با فرمت PSD,Ai,EPS در اختیار شما قرار میگیرد و شما عزیزان با کمی حوصله و دقت میتوانید با نرم افزارهای ویرایش مانند فتوشاپ و ایلستراتور قالب‌های دانلود شده خود را به سلیقه خود ویرایش کنید و پست‌های جذابی با رنگ و تصویر‌های خود پست‌های با کیفیت بالا برای فالوورها و یا دنبال کنندگانتان ایجاد کنید.
 در صورتی که هر گونه مشکلی در قالب‌های دانلود شده داشتید با تیم پشتیبانی وب کاران میتوانید از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب درمیان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما حل نمایند. از اینکه ما را همراهی میکنید بسیار سپاسگذاریم.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها