کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی کامل و جامع 5 هیرو (قهرمان) کلش اف کلنز

8 بهمن 1401 ساعت 11:45

گروه سرگرمی: اگر بازی کلش اف کلنز را دوست دارید، حتماً کارکترهای مختلف این بازی را نیز می‌شناسید که هرکدام دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند. درواقع وقتی گیمرها به مراحل بالاتر این بازی دست پیدا می‌کنند، با شخصیت‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوند که بعضی از آن‌ها در قالب هیرو کلش اف کلنز معرفی شده‌اند. البته ممکن است به‌تازگی با این بازی هیجان‌انگیز آشنا شده باشید و اطلاعات کاملی دربارۀ انواع بهترین هیرو کلش اف کلنز نداشته باشید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم به محبوب‌ترین هیروهای کلش بپردازیم و معرفی کوتاهی از آن‌ها داشته باشیم.


معرفی هیرو کینگ بربر
این هیرو سرباز بزرگ‌تر و جسورتر است که وقتی ساختمان بربرین کینگ ساخته شود، در اختیار گیمر قرار داده می‌شود. البته دقت داشته باشید که ساخت این سازه حداقل به 10 هزار اکسیر سیاه نیاز دارد که به‌عبارتی باید عنوان کنیم که تا به تاون هال 7 نرسید، امکان استفاده از این هیرو کلش را نخواهید داشت. گفتنی است که کاربران فقط یک بار امکان احضار این هیرو را دارند که البته اگر کینگ بربر در درگیری‌ها دچار آسیب شود یا حتی بمیرد، باید برای مدت زمان خاصی استراحت کند تا در این صورت تازه نفس شود.
دقت داشته باشید که این هیرو کلش اف کلنز که نقش بسزایی در به‌دست آوردن رتبۀ قهرمان کلش اف کلنز دارد. اگر نیاز به آپگرید داشته باشد، به استراحت خواهد رفت که برای این منظور یک کارگر و یک دارک اسیر احتیاج است. در کنار این موارد باید زمان خاصی را نیز صرف کنید. البته اگر نیاز به کینگ بربر دارید، کافی است که 5 جم خرج کنید تا سرعت احیای این هیرو بیشتر شود.

معرفی هیرو آرچر کویین
این هیرو فوق‌العاده قوی است که برای استفاده از آن باید ساختمان ارچر کویین آلتار داشته باشید که البته ساخت این ساختمان در تاون هال 9 ممکن است و برای این منظور نیاز حتماً باید 40 هزار اکسیر سیاه داشته باشید. از ویژگی‌های این هیرو، جاودانه بودن آن است که دقیقاً مانند کینگ بربر فقط یک بار احضار می‌شود. پرواضح است که اگر این هیرو کلش اف کلنز دچار آسیب شود، باید استراحت کند و زمان بازگشن ارچر کویین بسته به شرایط مختلف دارد.
این هیرو از امکان Royal Cloak استفاده می‌کند که این قابلیت این کارکتر را برای مدت کوتاهی از دید دشمن ناپدید نشان می‌دهد و اگر تیرهایی به‌سمت دشمن پرتاب شود، قدرت بیشتری خواهند داشت. گفتنی است که به‌وسیله‌ی این هیرو حداکثر 12 ارچر کوچک‌تر قابل احضار هستند. همچنین اگر به فکر ارتقا این هیرو هستید، باید بدانید که حداکثر تا مرحله 45 قابل ارتقا خواهد بود.

معرفی هیرو واردن
گرند واردن از دیگر انواع هیرو کلش اف کلنز محسوب می‌شود که قابلیت‌های هیلر و ویزارد را به‌صورت توأمان اجرا می‌کند. گیمرها برای این‌که بتوانند از این هیرو بهره‌مند شوند، باید ساختمان گرند واردن والتار را که در تاون هال 11 قابل اجرا است. در نظر داشته باشند که برای این منظور به حداقل 6 میلیون اکسیر سیاه نیاز است. نقش این هیرو در بازی کلش این است که محدوده‌ای از خون اضافی برای استفاده‌ی سربازها درست خواهد کرد. پرواضح است که با هر مرحله ارتقا، گرند واردن نیز در دسترس گیمرها بوده و می‌توانند از آن بهره‌ ببرند.
البته ناگفته نماند که این هیرو ضعف جسمانی دارد که با این حال توانایی فوق‌العاده‌ای در پشتیبانی سربازها خواهد داشت که به همین دلیلی نام دیگر هیرو واردن ساپورتر است. این هیرو قابلیت ارتقا تا سطح 11 را دارد و به‌طورکلی به ساختمان‌هایی حمله می‌کند که بیشترین تعداد سرباز در آن وجود دارد.

آرچر کویین در کنار سایر نیروها

معرفی هیرو رویال چمپیون
رویال چمپیون ازجمله بهترین هیرو کلش اف کلنز است که در تاون هال 13 قابل دسترسی است و توانایی‌های بخصوصی در بازی کلش دارد که ازجمله می‌توان به رد شدن از دیوار دفاعی، آسیب رساندن به اهداف زمینی و هوایی و... اشاره کرد. البته بهترین قابلیت این هیرو سنگین‌گیری است که در سطح 5 قابل استفاده خواهد بود. درواقع رویال چمپیون با به‌کارگیری از این قدرت، سپر را به پرواز در آورده و به 4 ساختمان دفاعی نزدیک حمله می‌کند و این موضوع سلامتی‌اش را ارتقا می‌دهد.
توصیه می‌کنیم که اگر به حملات ضربتی در بازی کلش اف کلنز علاقه‌مند هستید، از این هیرو که حداکثر تا 20 لول قابلیت ارتقا دارد بهره‌مند شوید. ضمناً ناگفته نماند که این هیرو از نوع دارکی است و قدرت نسبتاً فوق‌العاده‌ای دارد که حتی می‌تواند از دورترین نقاط دشمن را مورد هدف قرار دهد.

معرفی هیرو قهرمان دهکده شب
در یکی از آپدیت‌های بازی کلش، دهکده شب به بازی اضافه شد که به آن بیس بیلد گفته می‌شود. از ویژگی‌هایی که برای این دهکده در نظر گرفته شده‌است، می‌توان به زنده نگه‌داشتن نیروها پس از حمله اشاره کرد. همچنین در این دهکده هیروهای جدید، نیروها و معدن جم قرار داده شده‌است. البته ناگفته نماند که این دهکده در کنار دهکده اول قابل استفاده است و حتی به یکدیگر ارتباطی ندارند.
گفتنی است که ویژگی‌هایی که در دهکده شب قرار داده شده‌است، امکان قرارگیری بازیکنان در یک لول را فراهم کرده‌است. از بهترین خصوصیات این دهکده می‌توان به عدم حمله در زمان آفلاین بودن کاربر اشاره کرد که پیش‌تر مورد تقاضای گیمرها قرار داشت. همچنین از دیگر ویژگی‌های این هیرو کلش اف کلنز نیز می‌توان دو مورد زیر را نام برد:
•    به‌دست آوردن منابع بازی فقط با نبرد تقابلی؛
•    تعیین برنده با تخریب بیشتر.

جمع‌بندی
در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین انواع هیرو کلش اف کلنز آشنا کنیم تا اگر قصد بازی دارید، با اطلاعات کامل‌تری اقدام کنید. به‌طورکلی برای این‌که بتوانید از امکانات این بازی مهیج به‌طورکامل بهره‌مند شوید، باید به خرید gold pass کلش اف کلنز اقدام کنید که در این صورت کافی است که از یک مرکز معتبر به‌کارگیری کنید.
حتی می‌توانید در صورت نیاز، فروش اکانت کلش مدنظرتان را انجام دهید که طبیعتاً به یک بستر مناسب نیاز خواهید داشت. به‌طورکلی گیمرها می‌توانند با استفاده از هیروهای بازی کلش، نبردهای بهتری را داشته باشند، لذا توصیه می‌کنیم برای این‌که بتوانید از امکانات این بازی بهره ببرید، به خرید گلد پس کلش اف کلنز اقدام کنید.


کد مطلب: 383872

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/383872/معرفی-کامل-جامع-5-هیرو-قهرمان-کلش-اف-کلنز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir