به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۸۳۹۴۳

اعتراف کلوپ: صلاح افت کرده است

اعتراف کلوپ: صلاح افت کرده است
گروه ورزشی: لیورپول روز یکشنبه باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف برایتون برود. 

این تیم در لیگ برتر شرایط چندان خوبی ندارد اما امیدوار است که بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این مسابقات دفاع کند و با پیروزی برابر برایتون راهی مرحله بعدی شود. 

صلاح این فصل نتوانسته درخشش چند فصل گذشته را در ترکیب این تیم تکرار کند و تا به اینجا 17 گل در تمامی رقابت‌ها برای لیورپول به ثمر رسانده که در این بین تنها هفت گل در لیگ برتر بوده است. 

کلوپ در پاسخ به سوالی درباره افت این بازیکن مصری به خبرنگاران گفت: «بله، البته که او افت کرده است. خط حمله مانند ماشین سه نفره‌ای است که به خوبی تمرین کرده، همه چیز درباره کاری که ما می‌کردیم واضح بود. بازی هجومی نیازمند تلاش و اطلاعات بسیار است و این اطلاعات همیشه واضح و در دسترس نیست.»
1758948
او با اشاره به هماهنگی خط حمله سابق لیورپول اظهار داشت: «شما برای خلق احساسی در خط حمله تلاش می‌کنید، به خوبی می‌دانید هم تیمی‌تان کجاست و می‌دانید که بدون نگاه کردن باید توپ را به کدام سمت پاس بدهید اما حالا شرایط فرق کرده است.»

سرمربی لیورپول با اشاره به تغییرات ایجاد شده بین مهاجمانش به دلیل جدایی و مصدومیت اضافه کرد: «این خوب نیست اما شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که ما وارد زمین شویم و همچنان 0-5 برنده شویم و به بازی بعدی برویم. ما باید به سختی تلاش کنیم. هیچکس دوست ندارد این را بشنود اما ما چاره دیگری نداریم.»
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها